تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820848922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مناظره جمهوریخواهان؛ دونالد ترامپ هو شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: در مناظره جمهوریخواهان؛ دونالد ترامپ هو شد
«دونالد ترامپ» داوطلب جنجالی نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب جمهوریخواه، در آخرین مناظره درون‌حزبی جمهوریخواهان در سال 2015، توسط حضار هو شد.
آفتاب : آخرین مناظره درون حزبی داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه برای این انتخابات سه شنبه شب به وقت آمریکا (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) در شهر لاس و گاس آمریکا در دو بخش فرعی و اصلی برگزار شد و محور عمده مناظره بر مسائل امنیتی و مهاجرتی بین نامزدها متمرکز بود.


به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، «تد کروز» سناتور ایالت تگزاس که در این مناظره از وی به عنوان رقیب اصلی ترامپ یاد شد، در ارتباط با وقایع «سن برناردینو»، برخورد با تروریسم و برقراری امنیت در آمریکا گفت که بر کنترل هرچه بیشتر مرزهای آمریکا خواهد افزود، گشت زنی های مرزی را سه برابر و حتی اقدام به دیوار کشی در مرزهای این کشور با مکزیک خواهد کرد و پول آنرا از ترامپ خواهد گرفت.


ترامپ پیشتر در سخنان جنجال برانگیز بسیاری گفته بود مکزیکی ها با خود قاچاق و باندهای تبهکار به آمریکا می آورند و وی تمامی مرزهای آمریکا با مکزیک را دیوارکشی خواهد کرد و هزینه آنرا از دولت مکزیک می گیرد.


ترامپ که به گفته تحلیلگران سی.ان.ان به دنبال اظهارات ضد اسلامی خود در چند روز گذشته جنجال آفرین شده بود، در این مناظره رفتاری اندکی محتاطانه و حالتی تدافعی داشت.


وی در باره حادثه تروریستی سن برناردینو، مساله تروریسم و گروه تروریستی داعش گفت، باید به سوریه و عراق جایی که داعش از آن می آید، توجه داشت و در ارتباطات اینترنتی آنها نفوذ کرد و نه آنکه آن را قطع کرد.


ترامپ در این لحظه توسط حضار هو شد که واکنش وی را به دنبال داشت و کسانی را هو می کردند، خطاب قرار داد و گفت: آنها (تروریست ها) می توانند ما را بکشند ، اما ما نمی توانیم آنها را بکشیم، آنگاه شما در مورد نفوذ به ارتباطات اینترنتی آنها که چه می کنند، معترض هستید.


وی در بخش دیگری از این مناظره بر نداشتن تجربه سیاسی اعتراف کرد و گفت: من قبول دارم تا پیش از این در چنین وضعی قرار نداشتم و این نخستین تجربه من است، من تنها شش ماه است که سیاستمدار شده ام.


ترامپ همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این اطمینان را به جمع می هد به عنوان یک نامزد از حزب جمهوریخواه در این کارزاز انتخاباتی باقی بماند و به تصمیماتی که توسط این حزب گرفته می شود احترام بگذارد، پاسخ مثبت داد.


پیشتر ترامپ در مصاحبه با سی.ان.ان تهدید کرده بود چنانچه وی که در اکثر نظرسنجی ها پیشتاز سایر رقبای هم حزبی خود است، آنطور که باید مورد حمایت قرار نگیرد ازاین حزب خارج شده و بعنوان نامزد مستقل عمل خواهد کرد.


شبکه تلویزیونی فرانس 24 نیز در پوشش مناظره بامداد امروز جمهوریخواهان گزارش داد: دادن این اطمینان توسط ترامپ به جمهوریخواهان که اقدام به تشکیل حزب سومی نخواهد کرد، بسیار مهم بود چرا که با این کار انشقاق درمیان جمهوریخواهان بوجود آمده و ترامپ با این کار رای بسیاری از رای دهندگان را از این حزب خواهد گرفت.


بنا بر این گزارش تمامی نامزدهای ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب جمهوریخواه در این مناظره سخنان ضد اسلامی اخیر ترامپ را رد کردند.


در مناظره فرعی میان حزبی جمهوریخواهان، «لیندزی گراهام» سناتور کارولینای جنوبی به جای ترامپ از مسلمان عذرخواهی کرد.


فرانس 24 گزارش داد «جب بوش» دیگر نامزد حزب جمهوریخواه و فرماندار سابق ایالت فلوریدا آمریکا ترامپ را در این مناظره یک نامزد جنجالی و هرج و مرج طلب خواند.


این پنجمین و آخرین مناظره داوطبان نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه در سال 2015 میلادی بود.


نخستین مناظره درون حزبی جمهوریخواهان در ششم اگوست 2015میلادی ( 15 مرداد1394) برگزار شد.


هفت مناظره درون حزبی دیگر تا ماه مارس سال 2016 میلادی برای داوطلبان نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه در نظر گرفته شده که نخستین آن قرار است در 28 ژانویه 2016 (هشتم بهمن 1394) برگزار شود. در نهایت در انتخابات اعضا و طرفداران این حزب یکی از 15 داوطلب نامزدی جمهوریخواه، برای رقابت با نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 برگزیده خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن