تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815165568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای بازگشایی برخی راه های روستایی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر تردد در برخی روستاهای بویراحمد و دنا به دلیل بارش برف به کندی انجام می گیرد.
علی شیر محمدی در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: بارش برف و باران سبب انسداد برخی راه های روستایی در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
وی با اشاره به اینکه راه روستایی زیلایی و شبلیز در بویراحمد مسدود است، افزود: نیروهای راهدارخانه ها در حال حاضر در حال بازگشایی راه های این روستاها هستند.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در راه های برخی روستاهای بویراحمد و دنا به دلیل بارش برف به کندی انجام می گیرد.
محمدی با بیان اینکه راه های روستایی در استان که به دلیل بارش برف مسدود شده اند امروز یا فردا بازگشایی می شود، عنوان کرد: تمامی راه های اصلی در استان در حال حاضر باز است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای راهدارخانه های استان به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند، گفت: در حال حاضر 279 نیرو در راهدارخانه های استان فعالیت دارند.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن