تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل همسر پایان خیانت زن جوان


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: پرونده اتهامی زن و مردی که در جنایت های جداگانه، همسران خود را به قتل رسانده اند مراحل نهایی را طی می کند.
شرق: نخستین متهم زنی جوان به نام نرگس است که به اتهام کشتن شوهرش تحت پیگرد قرار گرفته و کیفرخواست علیه او صادر شده است.
نرگس مدتی قبل به پلیس آگاهی استان فارس رفت و گزارش داد شوهرش به نام حمید مفقود شده است. او به مأموران گفت: «حمید طبق معمول هر روز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد اما پس از آن بازنگشت و تلفن همراهش نیز خاموش است».
مأموران بعد از آنکه مشخصات حمید را ثبت کردند به جست وجو برای یافتن ردی از او پرداختند اما این تجسس ها بی ثمر ماند. از سویی پلیس پی برد نرگس از مدت ها قبل با شوهرش اختلاف داشت، به همین دلیل فرضیه توطئه خانوادگی مطرح شد اما مدرکی که آن را تأیید کند وجود نداشت تا اینکه چندی بعد جنازه مردی ناشناس در محلی خلوت، پیدا و مشخص شد جسد متعلق به حمید است. به این ترتیب همسر او به عنوان مظنون اصلی پرونده تحت بازجویی قرار گرفت.
این زن که ابتدا سعی داشت وانمود کند از ماجرای مرگ شوهرش بی اطلاع است درنهایت به کشتن او با همدستی پسری جوان به نام احسان اقرار کرد.
متهم گفت: «من و احسان چندی پیش به طور اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند جلسه ملاقات به او علاقه مند ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]

چهارشنبه ، ۲۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن