تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در طرح تحول سلامت برای نیروهای مسلح هیچ کاری نکرده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: وزیر بهداشت با اشاره به راه اندازی ۲هزار خانه بهداشت در کشور و حل مساله کمبود پزشک در شهرهای زیر ۲۹۰هزار نفر در قالب طرح تحول سلامت گفت: برای نیروهای مسلح در طرح تحول سلامت هیچ کاری نکرده ایم.
به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان در ششمین همایش سراسری بهداشت امداد و درمان نیروهای مسلح با انتقاد از عدم توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت، گفت: ایشان قطعاً این سیاست ها را به عنوان موعظه بیان نکردند بلکه زمانی که ابلاغ فرمودند باید اجرایی شود.
وی با بیان اینکه این سیاست ها باید توسط مجلس و قانون گذاران به صورت قانون در بیاید و برنامه توسعه ای آینده کشور نیز مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: حضور دست اندرکاران بهداشت و درمان نیروهای مسلح جزو معجزات امام محسوب می شود چرا که توانسته ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را زیر یک سقف با همدلی و اتحاد در جهت دفاع و صیانت از کشور گردهم بیاورد.
وزیر بهداشت و درمان افزود: شماها وظیفه خطیر حفظ سلامت خانواده نیروهای مسلح را دارید و بار سنگینی را از دوش دولت و بهداشت و درمان برداشته اید.
 وزیر بهداشت با اشاره به راه اندازی ۲هزار خانه بهداشت در کشور و حل مساله کمبود پزشک در شهرهای زیر ۲۹۰هزار نفر در قالب طرح تحول سلامت گفت: برای نیروهای مسلح در طرح تحول سلامت هیچ کاری نکرده ایم.
وی به ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
در طرح تحول سلامت برای نیروهای مسلح هیچ کاری نکرده ایم






سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن