تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813353576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسی: 2015 را به بهترین شکل تمام می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مسی: 2015 را به بهترین شکل تمام می‌کنیم




مهاجم بارسلونا قصد دارد با کسب آخرین جام با تیمش، سال 2015 را به شکلی فراموش نشدنی به پایان برساند.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، لیونل مسی در ژاپن برای کسب سومین جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها تلاش خواهد کرد که در مرحله نیمه نهایی به همراه آبی‌اناری‌پوشان به مصاف گوانگژو چین خواهد رفت.

مهاجم بارسلونا درباره این جام گفت: مسابقات زیبایی است و آن را دوست دارم. هم به خاطر ارزش آن و هم به علت ارزشی که این جام برایمان دارد. این مسابقات فرصتی است که سال 2015 را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. خیلی خوشحالم به همراه هم بازی‌هایم، خودم را برای جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها آماد می‌کنم. هدف ما کسب عنوان قهرمانی است. پس از کسب جام، از تعطیلات سال نو به همراه خانواده‌هایمان با در دست داشتن این جام لذت خواهیم برد.

بازیکن آرژانتین در ادامه افزود: آخرین بار برای تعطیلات به ژاپن سفر کرده بودم. رفتار مردم این کشور فوق‌العاده‌ است. ژاپن را خیلی دوست دارم.

مسی درباره هم بازی‌اش نیمار هم گفت: شاهد رشد او هستم. او از لحاظ شخصی نیز تغییر پیدا کرده است. اکنون تبدیل به بازیکن بزرگی شده است و در حال‌ حاضر خیلی کامل‌تر از قبل شده است. خوشحالم در کنار او بازی می‌کنم و داشتن او امتیازی بزرگ برای بارسلونا است.

مهاجم آبی‌اناری‌ها تاکنون یک بار با تیم‌های آرژانتین روبه‌رو شده است. او در این رابطه نیز اظها‌ر کرد: فقط یک بار فرصت بازی برابر یک تیم آرژانتینی داشتم که آن هم دیدار با استودیانتس گرفتیم. بازی سختی بود. زمان زیادی از حریف عقب بودیم. توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و در ادامه به پیروزی دست یافتیم.

ریورپلاته، تیم بزرگی در جهان است و اگر برگزار کننده فینال، بارسلونا و ریور پلاته باشند، بازی زیبایی خواهد بود.

مسی درباره وضعیت بارسلونا نیز گفت: نحوه بازی ما کمی تغییر یافته است اما هنوز ایده مالکیت توپ را حفظ کردیم. مدل فوتبالی ما همین است. بازی، بر اساس کنترل بازی و حفظ توپ است اما اکنون شیوه جدیدی را به آن ا‌ضافه‌ کرد‌یم. با چند پاس مستقیم نیز می‌توانیم به دروازه حریف نزدیک شویم. قبلا با پاس کاری‌های مداوم به این هدف می‌رسیدیم.

بارسلونا سال 2015 موفق به کسب چهار جام شده است. (لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، لالیگا، سوپر جام اروپا). لیونل این سال را فوق‌العاده‌ خواند و افزود: زمانی که با بارسلونا موفق به کسب 6 جام در یک سال شدیم، به نظر می‌رسید تکرار آن غیر ممکن است و در واقع نمی‌دانستیم می‌توانیم دوباره به این موفقیت دست یابیم. اکنون در این شرایط قرار گرفتیم و باید سال را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانیم تا به سالی فراموش نشدنی تبدیل شود.

لئو در پایان درباره وضعیت کنونی‌اش نیز گفت: با گذر زمان، چه درون زمین و چه بیرون از آن رشد کردم. خودم را با شرایط مختلف وفق دادم. به نظرم به کیفیت بازی‌ام در این سال‌ها افزوده شده است.







تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن