تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی: حتی یک مورد بخاری نفتی در مدارس آذربایجان‌شرقی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:
حتی یک مورد بخاری نفتی در مدارس آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: امسال حتی یک بخاری نفتی چکه‌ای در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد و استفاده از وسایل گرمایشی دیگر صورت می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: حتی یک مورد بخاری نفتی در مدارس آذربایجان‌شرقی وجود ندارد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی از ارتقای ایمنی مدارس در فصل سرما و توجه به شاخص‌های مختلف در این میان خبر داد.
وی گفت: کمیته‌های ایمنی در سطح نواحی و مناطق آموزش و پرورش در آذربایجان‌شرقی تشکیل شده و با توجه به وجود بیش از 8 هزار و 500 مدرسه و 600 هزار دانش‌آموز اقدامات گسترده‌ای برای ایمنی در فصل سرمای سال‌جاری صورت گرفته است.
پاشایی افزود: اقدامات توجیهی و ایجاد گرمایش مناسب و تهیه اقدامات لازم و امنیت استقرار وسائل مختلف در 12 شاخص امنیتی صورت گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از تهیه سوخت نفت به عنوان سوخت پشتیبان خبر داد و گفت: مشعل‌های سوخت مدارس نیز به صورت دوگانه با همکاری نوسازی مدارس صورت گرفته است.
وی گفت: امسال حتی یک بخاری نفتی چکه‌ای در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد و استفاده از وسائل گرمایشی دیگر صورت می‌گیرد. هماهنگی‌های لازم درباره تعطیل کردن مدارس پاشایی خواستار هماهنگی در امر تعطیلی مدارس شد و گفت: در این زمینه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اسکان بیش از 10 هزار نفر در مدارس شبانه‌روزی استان گفت: در مواقع بحران و بارش برف مدیریت در این مدارس و تهیه ملزومات ضروری است. انتهای پیام/60002/ع20

http://fna.ir/C5BB3N





94/09/24 - 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن