تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه ارتباطی 186 روستای آذربایجان شرقی بسته است/تداوم کاهش دما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بر اثر شدت بارش برف; راه ارتباطی 186 روستای آذربایجان شرقی بسته است/تداوم کاهش دما مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر بارش برف و پدیده کولاک راه ارتباطی 186 روستای این استان بسته شده است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر ساعت 13:08

خبرگزاری پانا+برف و کولاک راه ارتباطی 186 روستای آذربایجان شرقی را بست

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،توحید اخلاقی با بیان اینکه بازگشایی راه های روستایی با وجود تداوم بارش برف و کولاک ادامه دارد، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 90 روستا در شهرستان چاراویماق، 40 روستا در شهرستان هشترود، 29 روستا در شهرستان مراغه، 20 روستا در شهرستان ملکان و هفت روستا در شهرستان ورزقان مسدود است. وی اظهارکرد: در صورت قطع شدن بارش و کولاک انتظار می رود بخش عمده ای از راه های بسته شده روستایی استان تا پایان امروز بازگشایی شود.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هم با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها در نواحی شرقی استان بارش برف ادامه دارد، گفت: از فردا بارندگی قطع می شود ولی کاهش دما تداوم خواهد داشت.
محمد اشجعی با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش از شهرستان ملکان به میزان 11.1 میلی متر گزارش شده است، گفت: در این مدت کمینه دما هم مربوط به شهرستان ورزقان با شش درجه سانتی گراد زیرصفر بود.
وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته کمینه دما در تبریز سه درجه سانتی گراد زیرصفر بوده است، افزود: در حال حاضر دمای هوا در این شهر دو درجه سانتی گراد زیرصفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته تغییری نکرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن