تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام وزیرآموزش و پرورش به مناسبت هفته‌ گرامیداشت قرآن،عترت ونماز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام وزیرآموزش و پرورش به مناسبت هفته‌ گرامیداشت قرآن،عترت ونماز وزیرآموزش وپرورش باصدورپیامی هفته قرآن ؛عترت ونماز را (30-23آذرماه ) فرصتی برای ارزیابی فعالیت های خالصانه درمحضراین سه منشورنورانی عنوان کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر ساعت 07:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز،متن پیام علی اصغرفانی وزیرآموزش وپرورش به این شرح است: باسمه تعالی و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب    «سوره‌ی حج ، آیه‌ی 32 »
خداوند بزرگ را برای سه نعمت قرآن ، عترت و نماز شاكریم و به شكرانه‌ی این نعمات  « هفته‌ی گرامیداشت قرآن ،عترت و نماز »  را در مدارس فرصتی می‌دانیم تا فعالیت‌های خالصانه خود را ، در محضر این سه منشور نورانی ارزیابی نماییم تا مطمئن شویم چه میزان در انجام بخشی از تكالیف الهی خویش در این زمینه موفق بوده‌ایم ؛ زیرا باور داریم كه آنچه در سرای باقی مورد سؤال خواهدبود، نماز است كه از آن به ستون دین یاد شده و نیز قرآن و اهل بیت علیهم السلام كه به عنوان ثقل اكبر و ثقل اصغر یاد شده است .

همكاران فرهیخته !
 فرصت‌های همچون ابر گذرا ؛ انسان مؤمن را بر آن وا می‌دارد تا به اموری كه فوائد معنوی و اخروی بیشتری دارد اهتمام بیشتری بورزد ، این هفته را ارج می‌نهیم تا تمام توان خود را مصروف اعتلای فرهنگ و معارف « قرآن »،« اهل بیت علیهم‌السلام » و « نماز » نمائیم ، به این امید كه ضمن هدایت دانش‌آموزان و آینده‌سازان تمدن نوین اسلامیمان به سوی حیات طیبه ، خود نیز عامل این دستورات الهی باشیم . ان شاء ا . . . از همكاران گرانقدرم در مدارس سراسر كشور ، ادارات مناطق و ادارات كل آموزش و پرورش استان ها انتظار دارم به فعالیت‌های اثر گذار این 3  منشور نورانی نگاهی ویژه از جنس دل و اعتقاد داشته‌باشند و تلاش نمایند تا با انجام فعالیت‌هایی مانند حفظ موضوعی قرآن كریم كه فرزندان ما را به سوی حیات قرآنی رهنمون می‌شود و طرح امام شناسی كه به معرفی سیره و سبك زندگی ائمه معصومین علیهم السلام می‌پردازد ، كودكان و نوجوانان این مرز و بوم را در مقابل هجمه‌های گوناگون بیمه نمایند و بار دیگر با هم عهد ببندیم كه در نماز جماعت حضور فعال داشته باشیم .
در پایان از حركت جوششی و اهتمام شما عزیزان در بزرگداشت هفته قرآن ، عترت و نماز در مدارس سراسر كشور قدردانی می‌كنم و امید دارم كه با بهره‌گیری از رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و بكارگیری روش‌های گوناگون ، با اكسیر همت ، حسن تدبیر و امید به آینده در جهت نهادینه نمودن این سه منشور نورانی بیش از پیش مؤثر باشیم .
دلهایتان همیشه به نور ایمان گرم باد .
                                                                                           علی‌اصغر فانی
                                                                                       وزیر آموزش و پرورش

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن