تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815164852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات سرنشینان خودرو های گرفتار در برف و کولاک ، محور ارومیه به نقده


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نجات سرنشینان خودرو های گرفتار در برف و کولاک ، محور ارومیه به نقده استان‌ها > آذربایجان غربی - سرنشینان تعدادی خودرو که در محور ارومیه به نقده گرفتار برف و کولاک شده بودند، توسط ماموران پلیس راه و امدادگران هلال احمر استان نجات یافتند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، عباس فرماني رئیس پلیس راه استان گفت: بارش برف در شهرهاي مختلف آذربايجان غربي به ويژه شهرهاي جنوبي اين استان، از ساعات اوليه بعد از ظهر ديروز آغاز شده، هم اکنون شاهد بارش برف در اغلب شهرهاي استان هستيم.
وي افزود: با بارش برف و وزش باد در برخي محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي، عصرديروز تعدادي خودرو در محور اروميه به نقده در برف و کولاک گرفتار شده بودند که با کمک ماموران پليس راه و امدادگران هلال‌احمر از برف و کولاک نجات يافتند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد : براساس اعلام هواشناسي آذربايجان غربي، بارش برف از ديروز در استان آغاز شده و طي دو روز آينده نيز ادامه خواهد داشت که با وزش باد امکان بروز کولاک به ويژه در گردنه‌هاي اين استان وجود دارد.
سرهنگ فرماني از رانندگان درخواست کرد: تا خودرو خود را به زنجيرچرخ و سيستم گرمايشي مناسب تجهيز کرده و رانندگان نيز در رعايت نکات ايمني و داشتن سرعت مطمئنه اهتمام جدي و کافي داشته باشند.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطر نشان کرد: هم اکنون تردد در تمام محورهاي استان با زنجيرچرخ انجام مي‌گيرد اما با سرد شدن هواي استان احتمال يخبندان وجود دارد، از اين‌رو توصيه مي‌شود تا حد امکان رانندگان از ورود به جاده‌هاي لغزنده به علت بارش برف، خودداري کنند.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - بارش برف - باران -




سه شنبه 24 آذر 1394 - 11:20:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن