تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز همدردی متفاوت قاری بین المللی با مفقودین فاجعه منا


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: یکی از قاریان بین المللی کشورمان ابراز همدردی متفاوتی با خانواده دو قاری مفقود شده فاجعه منا داشته است.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ، با گذشت روزها از فاجعه منا و عروج ناگهانی تعداد زیادی از هموطنانمان که در بین آنها شش فعال قرآنی نیز دیده می شد، هنوز هم خبرهایی در مورد این فاجعه و کشته شدگان آن و حرکاتی که مردم برای این حادثه دیدگان انجام می دهند به گوش می رسد، حرکاتی که به نظر می رسد تنها می خواهد این را به همه گوش زد کند که داغ این فاجعه و پرپر شدن هموطنانمان هیچگاه به دست فراموشی سپرده نخواهد شد.
در تازه ترین اقدام از این قبیل، رحیم خاکی، قاری بین المللی کشورمان در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است که تا دو عضو کاروان قرآنی اعزامی به حج که در فاجعه منا دچار حادثه شده اند پیدا نشوند، پیراهن مشکی را از تن خارج نخواهد کرد.
اقدامی که به نوعی می تواند اعتراضی به عاملان این فاجعه و شاید هم کم کاری های صورت گرفته در مورد سرنوشت دو عضو قرآنی کاروان قرآنی اعزامی به حج باشد.
رحیم خاکی در پستی که به تصویر خود در اینستاگرام الصاق کرده است آورده است؛ «پایان ضبط جزء نهم ترتیل...، خداوکیلی تلاوت ترتیل خیلی سخت تر از قرائت 10 جزء اول ... از صمیم دل تحقیق هست... مخصوصاً در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن