تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815053186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به مجلسی دانا و توانا نیاز دارد/جامعه از بی اخلاقی سیاسی رنج می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) : دولت به مجلسی دانا و توانا نیاز دارد/جامعه از بی اخلاقی سیاسی رنج می برد ایلنا: همایش بزرگی با محوریت اسلام و توسعه با حضور دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) شب گذشته در تالار هوتو (شهرستان بهشهر ) برگزار گردید.
دولت به مجلسی دانا و توانا نیاز دارد/جامعه از بی اخلاقی سیاسی رنج می برد

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره)  با اشاره به اینکه مجلس آینده راه بسیار دشواری در پیش دارد اظهار داشت : جامعه بخاطر گذشته ی نادرست ،  کم کاری ها و ضعف مدیریتی بیش از پیش به مجلسی کارآمد ، دانا و توانا نیاز دارد.
 
حجت الاسلام سید هادی خامنه ای 3 محور عدالت ، آزادی ، اخلاق را به عنوان گفتمان پیشنهادی اصلاحات مطرح و اضافه کرد: معنا و لازمه ی عدالت ، توجه به آزادی و مهمتر از همه اخلاق در همه ی جوانب زندگی به ویژه در عرصه ی سیاست باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه جامعه از بی اخلاقی سیاسی رنج می برد ادامه داد : منظور از ارزش های اسلامی همان اخلاق است که در راس آن ، راستی و درستی است که اگرهمه به  این گفتمان در جامعه پای بند باشند بسیاری از مشکلات حل می شود.
دبیر کل مجمع روحانیون خط امام (ره) گفت: اصلاحات از نظر ما یعنی احیای انقلاب اسلامی و بازگشت به دوران طلایی آن می باشد.
 
 حجت الاسلام سید هادی خامنه ای با بیان اینکه کار دولت در حال حاضر کار پرزحمتی است و به مجلسی  دانا و توانا نیاز دارد خاطر نشان کرد: تخصص های موردی  در اقتصاد و سیاست کافی نیست و حکمت ، مسئله ی موردنیاز همه ی کسانی است که در مدیریت اجتماعی می تواند فعال باشند.
 
وی تصریح کرد: دروغ ، تهمت ، افترا ، بزرگ نمایی و تعریف بیجا به اندازه ی کافی به جامعه ی ما آسیب وارد کرد و انسان های خائن باید تنبیه و کنار گذاشته شوند و انسان های خدمتگزار تشویق شوند اما متاسفانه در جامعه ی ما وضعی پیش آمده که تمام خدمات دیگران به اسم افرادی که هیچ خدمتی نکردند ، تمام شد.
 
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام ( ره) به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : انتخابات به سازوکارهای مناسب ، تدابیر موثر و مفید نیاز دارد که یکی از این سازو کارها احزاب و گروه ها هستند که لازمه ی رسیدن به دموکراسی و کارتشکیلاتی لازمه ی رسیدن به موفقیت می باشند و کسانی که جز این سخن می گویند یا تجربه ندارند و یا اهداف دیگری دارند.
 
حجت الاسلام سید هادی خامنه ای با بیان اینکه احزاب باید با مردم صادق باشد و شعارهایی ندهند که اعتقادی به آن ندارند ادامه داد :  فردی را باید به مجلس فرستاد که رفتار و سابقه ای در این عرصه داشته باشد و نمی توان به افراد بی سابقه ، تنها به واسطه ی تبلیغات اعتماد کرد.
 
وی تصریح کرد: هدف ما در مجمع نیروهای خط امام (ره) بالابردن سطح آگاهی جامعه است نه پیروزی در انتخابات اما در صورت پرسش ، نظرمان را اعلام می کنیم.
 
سیدهادی خامنه ای گفت: اتحاد و انسجام کلید همه ی موفقیت هاست و باید با حفظ وحدت و حاکمیت اخلاق اسلامی در صحنه ی انتخابات حاضر شد چرا که این انتخاب بسیار حساس است ازینرو باید فردی دارای تجربه را انتخاب کرد ، دیگر فرصتی برای آزمون افراد جدید و ناشناخته نیست.


۱۳۹۴/۰۹/۲۴ ۰۸:۵۷:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن