تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد ابهامات جدیدی شده است که نشان از وجود گِره در طرح بومی گزینی وزیر آموزش و پرورش دارد.
به گزارش افکارخبر ،آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای پذیرش پنج هزار نفر در حوزه های آموزشی 27 شهریور ماه در سراسر کشور برگزار شد.
بر اساس اعلام این وزارتخانه قرار شد تا 3700 نفر از طریق آزمون استخدامی وارد دستگاه آموزش و پرورش شوند و 1300 نفر با استفاده از سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران جذب شوند.
در آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش تعداد 178 هزار و 53 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 147 هزار و 618 نفر در آزمون حاضر و 30 هزار و 435 نفر غایب بودند؛ از تعداد 147 هزار حاضر در جلسه آزمون 83 هزار و 75 نفر زن و 64 هزار و 543 نفر مرد بودند و ظرفیت پذیرش آزمون سه هزار و 704 نفر اعلام شده بود.
این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار و اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت نیز از طریق سایت همین سازمان اعلام شد و از بین حدود 150 هزار نفر شرکت کننده، 10 هزار نفر به عنوان چند برابر ظرفیت در مرحله نخست و برای مصاحبه پذیرفته شدند.
از 16 آبان ماه تاکنون نیز فرایند مصاحبه علمی از پذیرفته شدگان آغاز و هم چنان ادامه دارد و علی رغم اینکه بارها و بارها مسئولان آموزش و ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]
تأخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش






سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن