تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804337870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید ۱۹ میلیونی از دومین نامه رهبری به جوانان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی بیشترین بازدید را در سایت های برون مرزی صدا و سیما به خود اختصاص داد.

به گزارش تراز ، از زمان انتشار نامه دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی، شبكه های برون مرزی صدا و سیما، محور اصلی تبلیغات رسانه ای خود را در قالب شبكه های تصویری، رادیویی و مجازی بر انتشار و تبیین این نامه گرانمایه قرار دادند. به علت فراگیر بودن مخاطبان این شبكه ها در جهان، از زمان انتشار نامه تاكنون بازخوردهای مثبت و پُرحجمی در میان گروه مخاطب دیده شده است و تنها سایت های مربوط به معاونت برون مرزی كه امكان رصد شمار بازدید كننده را دارند موفق شده اند رقمی نزدیك به ۱۹ میلیون بازدید را از این نامه به ثبت برسانند. شبكه ها و سایت های مربوط به معاونت برون مرزی صدا و سیما، فعالیت تبلیغی خود را برای تبیین این نامه بر محورهای مختلفی استوار كرده اند.

شبكه پرس تی وی به عنوان رسانه‌ای كه با توجه به مخاطبانش بیشترین جامعه هدف را در خصوص این نامه داشته است، تنها چند دقیقه بعد از انتشار خبر در سایت مقام معظم رهبری در هشتم آذر، به صورت اخبار فوری محورهای آن را منتشر كرد و در مدت حدود یك ساعت (۱۶:۵۵ تا ۱۸) ۶۶ بار، اخبار مرتبط فوری با تشریح محورهای مختلف این نامه روی آنتن رفت. مشروح پیام نیز همان شب با قطع شدن برنامه‌های عادی خبر از شبكه خبر انگلیسی پخش شد و این امر تا هشت ساعت ادامه یافت. چهار ویژه برنامه (Rolling Coverage) نیز هر كدام به مدت نیم ساعت، به‌صورت زنده در بخش‌های مختلف بین بولتن‌های خبری پرس‌تی‌وی پخش شد و در مجموع، هشت مهمان از نقاط مختلف جهان به‌صورت زنده به طرح دیدگاه‌های خود درباره این نامه پرداختند.

در بولتن های عادی خبر نیز، پخش اخبار مربوط به این نامه از ساعت ۱۷:۳۰ روز یكشنبه هشتم آذر آغاز شد و تا ساعت ۱۱:۳۰ روز بعد ادامه یافت و هر نیم ساعت یك بار در قالب خبر، نكات مهم نامه ایشان روی آنتن رفت. دو مورد تفسیر هم در نیوزروم شبكه تهیه و پخش شد.

برنامه زنده «مناظره» (The Debate) نیز در همان شب به محور «تروریسم دولتی اسرائیل» در نامه مقام معظم رهبری با حضور دو مهمان از لندن و آمریكا پرداخت. در برنامه دو شب بعد «مناظره» هم، محورهای «ریشه‌های تروریسم» و «اسلام هراسی» بررسی شد.

هفت گزارش مربوط به خبرنگاران خارجی از آمریكا (واشنگتن)، ایتالیا، انگلیس، تركیه، فرانسه، بلژیك (بروكسل) و لبنان، در خصوص واكنش جوانان این كشورها به نامه مقام معظم رهبری تهیه و پخش شد.

برنامه «Comment» با اجرای جورج گالوی به مدت ۵۰ دقیقه كه به ارتباط زنده بینندگان با شبكه اختصاص دارد، به این موضوع پرداخت و برنامه «Iran Today» نیز به مدت ۲۵ دقیقه این موضوع را تشریح كرد.

شبكه العالم با بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ بازدیدكننده در وب‌سایت و همچنین شبكه‌های اجتماعی خود، علاوه بر انتشار مشروح نامه به برنامه‌سازی در این زمینه پرداخت. استقبال از این نامه در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی العالم كه بیش‌ترین آمار را در برون‌مرزی داشته است، به‌گونه‌ای بود كه فقط چند ساعت پس از انتشار آن، بیش از یك میلیون بازدیدكننده را به خود جذب كرد. برنامه‌های «مع‌الحدث»، «صحافه‌الایرانیه»، «صباح جدید» و میان‌برنامه «پانوراما» از جمله برنامه‌های مختلف العالم بودند كه به این نامه پرداختند.

همین روند در شبكه‌های هیسپان‌تی‌وی، الكوثر، سحر و ادارات‌كل معاونت برون‌مرزی دنبال شد و نهایتاً در وب‌سایت‌ها و شبكه‌های اجتماعی برون‌مرزی، ۱۸ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۲۳ بازدید تا ظهر امروز ۲۳ آذر به ثبت رسید.


منبع: مهر



زمانبندی انتشار: 23 آذر 1394 - 18:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن