تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقف ۲ قطعه زمین در پل دختر و الیگودرز برای ساخت حسینیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: دو قطعه زمین به مساحت ۲۴۰ و ۵۰۰ متر مربع در دو روستای شهرستان های پل دختر و الیگودرز با نیت ساخت حسینیه وقف شد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در ششمین روز از هفته وقف، یک قطعه زمین به مساحت 240 متر مربع به ارزش ریالی 160 میلیون ریال توسط یونس قهرمانی برای ساخت حسینیه امام رضا(ع) در روستای کلک بیشه قهرمانی شهرستان پل دختر وقف شد.
همچنین، یک قطعه زمین به مساحت 500 مترمربع توسط برادران قربانی و اذرشب جهت ساخت حسینیه روستای ززم شهرستان الیگودرز وقف شد.
همچنین، در هفته وقف یک قطعه زمین به متراژ 100 مترمربع با ارزش 100 میلیون ریال توسط آقایان روسی، شاپور و مهدی میررضایی برای ساخت خانه عالم روستای چم مهر پایین شهرستان پل دختر وقف شد.
در سومین روز از هفته وقف، یک قطعه زمین به متراژ 140 متر مربع و با ارزش 150 میلیون ریال توسط آقایان مهدی و ملک نیاز کلانتری برای ساخت غسال خانه روستای چم مهر پایین شهرستان پلدختر وقف شد.
همچنین، در دومین روز از هفته وقف، یک قطعه زمین به مساحت 500 مترمربع به ارزش 500 میلیون ریال توسط عباس طرهانی برای ساخت مسجد امام علی(ع) در روستای کله نی شهرستان چگنی وقف شد.
همچنین، در دومین روز از هفته وقف یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع و به ارزش پنج ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن