تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819873131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه اصفهان-براتیسلاوا در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصفهان- ایرنا- نمایشگاهی از آثار تصویرسازی کتاب کودک با عنوان " اصفهان-براتیسلاوا " صبح روز دوشنبه در گالری های 2 و 3 موزه هنرهای معاصر اصفهان گشایش یافت.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، نمایشگاه تصویرگری کودک " اصفهان – براتیسلاوا " شامل آثار برندگان این دوسالانه در 25 دوره برگزاری، برندگان سال 2015 این دوسالانه، برندگان ایرانی سال های گذشته و کاندیداهای ایرانی امسال این جشنواره است.
54 اثر از برندگان کشورهای مختلف و 34 اثر نیز در قالب " کتاب " از برندگان و کاندیداهای ایرانی در این نمایشگاه از 23 آذر تا 25 دی ماه امسال در محل موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
دوسالانه براتیسلاوا یکی از معتبرترین جشنواره های تصویرگری بین المللی است که با همکاری سازمان یونسکو در کشور اسلواکی برگزار می شود و آثار تصویرگران کتاب های کودک را به نمایش می گذارد.
همچنین همزمان با گشایش این نمایشگاه نشستی آموزشی با عنوان "50 سال با ایران در دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا" با سخنرانی علیرضا گلدوزیان، علی بوذری، سحر ترهنده و هدی حدادی برگزار شد.
ت/7135/ 6022 [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
نمایشگاه ' اصفهان-براتیسلاوا ' در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح شد






دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن