تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرگان در خط امام خمینی (ره) شمع که هیچ شعله کبریت هم نیست/ انقلابی عمل کردن دانشجویان برای کشور زیان آور بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: عضو شورای بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: اینکه انجمن اسلامی دانشگاه لرستان عکس بازرگان را در دفتر این انجمن نصب کرده و او را به عنوان شمع راه خود انتخاب کرده اند، بدانید که بازرگان در خط امام خمینی (ره) شمع که هیچ شعله کبریت هم نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، مناظره دانشجویی با موضوع جنبش دانشجویی شب گذشته با حضور سه نفر از نمایندگان بسیج دانشجویی و سه نفر از نمایندگان تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با موضوع جنبش دانشجویی برگزار شد و دو گروه به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص سیر تاریخی جنبش دانشجویی از پیش از انقلاب تاکنون پرداختند.
باباعباسی، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در این مناظره به عنوان شروع کننده بحث ضمن گرامیداشت روز دانشجو از نحوه برگزاری مراسم روز دانشجو در این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: در حق روز دانشجو با توجه به فضایی که مراسم را در آن برگزار کردند، جفا شد و در واقع این مراسم یشتر شبیه مراسم روضه خوانی بود تا اینکه مراسم روز دانشجو باشد.
وی با بیان اینکه کار جنبش دانشجویی صرفا مبارزه با آمریکا نبوده است؛ چرا که شروع کار این جنبش با استبدادستیزی بوده است، افزود: ما انقلاب کردیم که به جمهوری اسلامی برسیم؛ اما الان خیلی راحت جمهوریت آن را داریم از دست می دهیم.
نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به روز 16 آذر و 13 آبان به ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]
بازرگان در خط امام خمینی (ره) شمع که هیچ شعله کبریت هم نیست/ انقلابی عمل کردن دانشجویان برای کشور زیان آور بوده است






دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن