تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820683704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چامسکی: سیاست‌های آمریکا عامل حملات پاریس بود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
چامسکی: سیاست‌های آمریکا عامل حملات پاریس بود
چامسکی: سیاست‌های آمریکا عامل حملات پاریس بود "نوآم چامسکی" تحلیل‌گر برجسته سیاسی، سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمانان این کشور را عامل حملات تروریستی ماه گذشته در پاریس دانسته است


به گزارش فرهنگ نیوز ، چامسکی به تازگی در مصاحبه‌ای گفت حملات تحت رهبری امریکا به عراق و افغانستان، ریشۀ اصلی موج اخیر حملات تروریستی در جهان است.
 
وی با طرح این پرسش که آیا هدف این کشور تشویق تروریسم یا پایان دادن به آن است افزود: «اگر می‌خواهید به تروریسم پایان دهید باید نخست پرسید که چرا تروریسم اتفاق افتاد؟ دلایل اصلی آن چه بود و ریشه‌های عمیق‌تر آن چه بود؟ و سپس باید سعی کنید به این پرسش‌ها بپردازید.»
 
چامسکی گفت: «تنها اطلاعاتی که داریم توضیحی است که داعش می‌دهد. آن‌ها می‌گویند اگر ما را بمباران کنید، ما به شما حمله خواهیم کرد.»
 
به گفتۀ این تحلیل‌گر سیاسی، تروریسم به ویژه گروه تروریستی داعش تنها با نیروی نظامی از بین نمی‌رود.
 
وی با محکوم کردن حملات هوایی امریکا علیه داعش در عراق و سوریه گفت این حملات صرفا امکان حملات گستردۀ تروریستی مشابه آن چه در پاریس رخ داد را افزایش می‌دهد.
 
چامسکی گفت اگر چه امریکا و هم‌پیمانانش تلاش می‌کنند داعش را از بین ببرند، اما با این سیاست‌ها، فقط یک گروه تروریستی وحشتناک‌تر پیدا خواهد شد مگر آن که به درستی به ریشۀ این مسائل پرداخته شود.
 
حملات تروریستی در پاریس در تاریخ 22 آبان روی داد و بیش از 130 کشته برجای گذاشت. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات مرگبار را بر عهده گرفت.


منبع: پرس TV


94/9/23 - 10:48 - 2015-12-14 10:48:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن