تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سی و سومین همایش حماسه شش بهمن آمل برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، از برگزاری همایش حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل با حضور رئیس قوه قضاییه در آمل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد محمدی با بیان اینکه در چند سال اخیر واقعه ششم بهمن سال 60 به عنوان حماسه اسلامی مطرح و برنامه های آن به صورت هفتگی اجرا می شود، اظهار داشت: در این سال ها برنامه های متنوع و باشکوهی اعم از اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی، هنری و سیاسی در دستور کار قرار گرفته که مهم ترین آن برگزاری همایش حماسه بهمن در شب واقعه است.
وی ادامه داد: در سال گذشته با هماهنگی ستاد برگزاری حماسه اسلامی ششم بهمن، 105 برنامه فرهنگی، هنری و عمرانی برگزار که با تلاش شهرداری آمل، هشت پروژه عمرانی در آن روز به بهره برداری رسید.
محمدی با تاکید بر اینکه هفته ششم بهمن به عنوان مهمترین هفته فرهنگی در این شهرستان است، افزود: باید از هم اکنون برنامه ریزی برای هرچه باشکوه تر این هفته از سوی دستگاه های اجرایی انجام شود.
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت این واقعه حماسی باید تلاش شود تا این حادثه اسلامی به مانند فتح خرمشهر در روز سوم خرداد و یا آزادسازی سوسنگرد به عنوان فرهنگ سازی در اذعان مردم استان و کشور جای بگیرد.
محمدی با اعلام اینکه مسئولان استانی باید نگاه ویژه ای به هفته حماسه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن