تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ 8 نفر به دلیل گازگرفتگی در ایلام طی 20 روز


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: از اول آذرماه امسال تاکنون 8 نفر در استان به دلیل گازگرفتگی جان خود را ازدست داده اند.
دکتر «ساسان روندی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: از اول آذرماه امسال تاکنون 8 نفر در استان براثر مسمومیت گاز جان خود را ازدست داده اند که نسبت به سال گذشته که 5 مورد بوده است افزایش نشان می دهد.
وی بابیان اینکه با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی بخصوص گاز خطر گازگرفتگی بیشتر می شود افزود: به دلیل استفاده نادرست از وسایل گرمایشی گاز موجب بروز حوادث بخصوص مسمومیت با گاز صورت می گیرد.
روندی با اشاره به اینکه از گازگرفتگی به عنوان "قاتل خاموش" یاد می شود چون بدون بو و سروصدا جان انسان را می گیرد تصریح کرد: عدم دودکش ولوله تهویه برای بخاری های گازی موجب گازگرفتگی می شود.
مدیرکل پزشکی قانونی ایلام با تأکید بر اینکه بیشترین علت مسمومیت با گاز خطای انسانی است خاطرنشان کرد: عدم استانداردسازی وسایل گرمایشی گاز یعنی خود را به کام مرگ بردن است.
وی بیان کرد: شهروندان نسبت به استانداردسازی وسایل گرمایشی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.ilam.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن