تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821233866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظار مردم و جوانان بیکار دهلرانی برای تحقق بازارچه و پایانه مرزی دهلران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مردم و جوانان بیکار دهلرانی برای تحقق بازارچه و پایانه مرزی دهلران به امید تغییری در شرایط زندگی و آینده خود در انتظار تصمیم دولتمردان هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدهلران ، پویایی و حرکت رو به جلو یکی از خصوصیات یک موجود زنده است که بدون داشتن این خصلت هم چون مردابی راکد خواهد بود که کسی تمایلی برای نزدیک شدن به آن ندارد.
اگر مجموعه جامعه انسانی را به عنوان یک موجود زنده تلقی کنیم توسعه همه جانبه این جامعه از جمله شاخص های پویایی در آن جامعه است که در صورت عدم توسعه آن جامعه نیز به سرنوشت مردابی راکد دچار خواهد شد.
استان ایلام در غرب کشور ایران از جمله مناطقی است که با وجود داشتن شاخص های متعدد برای توسعه هم چنان از جمله استان هایی است که با پیشوند یا پسوند محرومیت بیشتر شناخته تر است.
آنچه که در روزهای گذشته استان ایلام را به تیتر اول خبرهای خبرگزاری ها رسانده بود مراسم عظیم اربعین بود که به واسطه مرز مهران تقریباً بیشتر مسئولان طراز اول کشوری را به این استان کشاند تا مشکلات احتمالی را چاره اندیشی کنند.
به هر حال همین آمد و شدهای مسئولان به استان ایلام و شنیدن نام استان و بعضاً برخی شهرستان های استان نظیر مهران و دهلران در اخبار نوعی لذت همراه با غرور را برای مردم این منطقه به وجود آورده بود.
اما آن چه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن