تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايتاليا، سوئد، ايرلند و بلژيك در گروه مرگ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ايتاليا، سوئد، ايرلند و بلژيك در گروه مرگ
مراسم قرعه‌كشي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا يورو 2016 كه در محل قصر مركزي پاريس با حضور جمع كثيري از چهر‌‌ه‌ها و شخصيت‌هاي فوتبال برگزار شده بود، ۲۴ تيم حاضر در اين رقابت‌ها، حريفان خود را شناختند.
نویسنده : وحيد صابري 


مراسم قرعه‌كشي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا يورو 2016 كه در محل قصر مركزي پاريس با حضور جمع كثيري از چهر‌‌ه‌ها و شخصيت‌هاي فوتبال برگزار شده بود، ۲۴ تيم حاضر در اين رقابت‌ها، حريفان خود را شناختند. اين رقابت‌ها از ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) آغاز خواهد شد. مسابقات در ۱۲ استاديوم كشور فرانسه برگزار مي‌شود. ديدار افتتاحيه بين فرانسه و روماني در ورزشگاه سنت اتين برگزار مي‌شود. اين مسابقات در شش گروه چهار تيمي برگزار مي‌شود. در گروه A فرانسه، روماني، آلباني، سوئيس، گروه B انگلستان، روسيه، ولز، اسلواكي، گروه C آلمان، اوكراين، لهستان، ايرلند شمالي، گروه D اسپانيا، جمهوري چك، تركيه، كرواسي، گروه E بلژيك، ايتاليا، ايرلند، سوئد و در گروه F پرتغال، ايسلند، اتريش و مجارستان قرار دارند.
دو تيم برتر هر گروه راهي مرحله بعدي خواهند شد. چهار تيم برتر سوم گروه‌ها هم به جمع ۱۲ تيم صعودكرده خواهند پيوست. اين يعني اينكه يك تيم حتي مي‌تواند بدون كسب پيروزي راهي مرحله بعدي شود.
 
يواخيم لو:شانس صعود داريم
يواخيم لو سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان پس از قرعه‌كشي مسابقات گفت:مراقب همه حريفان هستيم چون رويارويي با لهستان، ‌اوكراين و ايرلندشمالي دشوار است. تصور مي‌كنم نسبت به هر حريفي بايد با بالاترين توجه و دقت وارد مصاف شويم. در مورد لهستان خيلي زياد مي‌دانيم. چون با آنها در گروه مقدماتي بوديم. اوكرايني‌ها هم يكي از بهترين خطوط دفاعي مسابقه مقدماتي را داشتند. ايرلند شمالي هم تاكتيك‌اش تجمع در دفاع و توپ‌هاي بلند به جلو مي‌فرستد كه مي‌تواند ناخوشايند باشد، اما آنچه مهم است اينكه ما در اين گروه شانس صعود داريم.
 
كونته: بلژيك حتي شانس فيناليست شدن دارد
تيم فوتبال ايتاليا در گروه E رقابت‌هاي يورو ۲۰۱۶ با تيم‌هاي بلژيك، سوئد و جمهوري ايرلند همگروه شده است. آنتونيو كونته در خصوص اين گروه گفت: بلژيك تيم بسيار خوبي است. من فكر مي‌كنم آنها مي‌توانند تا ديدار پاياني هم بالا بروند. در خصوص ايرلند هم بايد گفت كه ايرلند تيمي است كه با احساس فراواني بازي مي‌كند. ما بايد مراقب اين تيم باشيم چون از روحيه بالايي برخوردار است.
  
دل بوسكه: اسپانيا صعود ساده‌اي در پيش نخواهد داشت
ويسنته دل بوسكه، سرمربي اسپانيا در پي مشخص شدن تكليف گروه‌هاي شش گانه گفت: به عقيده من اسپانيا كار سختي براي صعود در پيش خواهد داشت، هرگز قرار نيست به سادگي صعود كنيم و بايد قبول كرد كه در گروه سختي قرار گرفته‌ايم. تركيه، جمهوري چك و كرواسي سه تيم بزرگ و مدعي هستند كه اگر مربي هر يك از اين سه تيم مدعي صعود از مرحله گروهي به عنوان تيم نخست باشد، من به او حق مي‌دهم. ما در گروه مرگ هستيم و اين واضح است. اين در حالي است كه بسياري از رسانه‌هاي ايتاليايي و انگليسي گروه پنجم متشكل از بلژيك، جمهوري ايرلند، سوئد و ايتاليا را گروه مرگ توصيف كرده‌اند.
 
هاجسون: احساس خوبي به گروه دارم
تيم فوتبال انگلستان در گروه B رقابت‌هاي يورو ۲۰۱۶ با تيم‌هاي ولز، روسيه و اسلواكي همگروه شده است. روي هاجسون در خصوص همگروهي با اين تيم‌ها گفت: احساس خوبي در خصوص گروه دارم. هميشه يك شانس خوب وجود دارد كه ما با يكي از تيم‌هاي بريتانيايي ديدار داشته باشيم. از اينكه با ولز همگروه شده ايم، خوشحاليم و مي‌دانيم كه اين تيم در مقدماتي يورو عملكرد خوبي داشته است. ما شناخت خوبي نسبت به اين تيم داريم و تقريباً تمام بازيكنان اين تيم در انگلستان بازي مي‌كنند. ولز يك تيم سازمان يافته است و از روحيه تيمي بالايي برخوردار است.
 
دشان: شايد با حريفاني سخت‌تر از سوئيس و روماني همگروه‌مي‌شديم
ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه گفت: آنچه مي‌توانم در مورد قرعه‌كشي بگويم، اين است كه امكان داشت گروه ما سخت‌تر از آنچه اكنون است، شود. البته شناخت خوبي نسبت به سه حريف داريم. مي‌دانيم سوئيس تجربه حضور در جام جهاني را دارد. ‌آلباني ديگر آن تيم گمنام سابق نيست و از قدرت اين تيم حيرت‌زده نيستيم. البته ميزان آگاهي ما در مورد روماني نسبت به دو حريف ديگر، اندكي كمتراست اما آنها با دريافت تنها دو گل، صاحب بهترين خط دفاع در مرحله انتخابي يورو بودند.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن