تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820743867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل، اوباما و اردوغان دروغ‌گویان سال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مرکل، اوباما و اردوغان "دروغ‌گویان سال"


بر اساس نتایج نظرسنجی یک نشریه آلمانی، صدراعظم این کشور به همراه روسای جمهور امریکا و ترکیه، دروغگوترین سیاستمداران جهانند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وب‌سایت آلمانی «الس شال اوند راوخ» یک نظرسنجی میان خوانندگانش برگزار کرد و از آنها خواست تا "دروغگوی سال" در جهان را مشخص کنند.آنگلا مرکل، باراک اوباما و رجب طیب اردوغان سه جایگاه نخست این نظر سنجی را از آن خود کردند. در شرایطی که سال 2015 به پایان خود نزدیک می‌شود، این وب‌سایت معروف آلمانی نظرسنجی‌ خود را برگزار کرد تا میزان اعتماد خوانندگانش را با توجه به تمام تحولات سال جاری میلادی بسنجد. به نظر می‌رسد که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعتماد شهروندان کشورش را از دست داده باشد چرا که 39 درصد از خوانندگان رتبه نخست عنوان "دروغگوی سال" را به وی دادند.

البته این وب‌سایت می‌گوید که فقط شهروندان آلمانی در این نظرسنجی شرکت نکردند بلکه افرادی از 40 کشور مختلف هم نظراتشان را در این باره گفته‌اند.

حدود 21 درصد از شرکت‌کنندگان بر این باور بودند که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا مستحق شناخته‌شدن با عنوان "بزرگترین دروغگو" است. رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه نیز 18 درصد رای آورد تا در جایگاه سومین سیاستمدار دروغگو قرار بگیرد.

براساس این نظرسنجی آلمانی‌ها، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، الکسیس سیپراس، نخست‌وزیر یونان و حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران را صادق‌ترین سیاستگذاران دانسته‌اند.
  نویسنده این مطلب با خلاصه کردن نتایج نظرسنجی تاکید کرد که آنگلا مرکل همان کسی است که مجله تایم آن را "شخص سال" معرفی کرد.


یک شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن