تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820754428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری ۴جاعل امضاهای مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



دستگیری ۴جاعل امضاهای مسئولان
روز نو : سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری ۴ جاعلی خبر داد که با جعل امضا و دست‌خط مسئولان در رده‌ها و نهادهای مختلف اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه هشتاد و دومین نشست خبری خود به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه به تمام معنا تلاش خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که مجددا رهبر معظم انقلاب اسلامی برای چندمین بار تاکید و برای دولت وظایفی را تعیین کردند انجام می‌دهد چرا که نجات کشور در اقتصاد مقاومتی است.
معاون اول قوه قضائیه افزود: به دولت نهایت کمک را می‌کنیم تا در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کند و همچنین در راستای خروج از رکود، رفع بیکاری، تولید بیشتر و مبارزه با فساد، با تمام توان به دولت کمک می‌کنیم و امیدواریم در این راستا بتوانیم موفق عمل کنیم.
دستگیری 4 جاعل


محسنی اژه‌ای در ادامه از دستگیری 4 جاعل که با جعل امضا و دست‌خط‌های مسئولان از مردم اخاذی می‌کردند خبر داد و گفت: متاسفانه در روزهای گذشته 4 جاعل دستگیر شدند که این افراد امضاء و دست‌‌خط برخی مسئولان در رده‌ها و نهادهای مختلف را جعل و از مردم اخاذی می‌کردند.
سخنگوی قوه قضائیه همچنین به آخرین وضعیت پرونده نگین خودرو اشاره کرد و گفت: افراد بسیاری در رابطه با این پرونده شاکی بودند و این پرونده از جمله مواردی به شمار می‌رود که مردم گرفتارش شده‌اند.
وی اظهار کرد: در این پرونده محکومیت‌های حبس قابل توجهی علاوه بر مجازات‌های معمول رد مال و جزای نقدی برای متهمان صادر شده اما با این حال از مردم تقاضا داریم در ارتباط با اینگونه شرکت‌ها حواس خود را جمع کنند تا متضرر نشوند و برای دستگاه قضایی و اجرایی نیز زحمت بوجود نیاید.






تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن