تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816905403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مجمع عمومي ساليانه فدراسيون تكواندو هاشمي: در شش استان كشور خانه تكواندو احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در مجمع عمومي ساليانه فدراسيون تكواندو هاشمي: در شش استان كشور خانه تكواندو احداث مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مجمع عمومي سالانه فدراسيون تكواندو صبح امروز با حضور كيومرث هاشمي معاون توسعه ورزش همگاني كشور، رييس فدراسيون تكواندو و جمعي از روساي هيات هاي استان ها در سالن آمفي تئاتر كميته ملي المپيك برگزار شد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در اين نشست كه با حضور نواب روساي هيات هاي بانوان و دو تن از تكواندوكاران ملي پوش اين رشته ورزشي برگزار شد،محمدعلي پولادگر در ابتداي اين جلسه با ارايه گزارشي از عملكرد اين فدراسيون ورزشي در سال 86 خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه فدراسيون تكواندو توانسته شايستگي هاي خود را در اين رشته ورزشي در سطح جهاني و آسيايي مطرح كند و توانسته است با افتخار جزء 10 فدراسيون نمونه كشور شناخته شود.
وي ادامه داد: البته اين موفقيت ها و عملكرد قابل قبول ملي پوشان به دليل تخصص مسوولين اين فدراسيون در اين رشته است چرا كه نزديك به 80 درصد از مسوولين داراي سابقه مربيگري هستند و خاك اين رشته را خوردند و اين مي تواند در رشد اين رشته تاثير بسزايي داشته باشد.
در ادامه اين نشست سه ساعته كيومرث هاشمي موفقيت هاي اين فدراسيون را در گرو برنامه ريزي و تلاش مسوولين خواند و اظهار داشت: در اين مدت پنج سال اين فدراسيون توانسته بر اساس برنامه هاي سازمان و سياست هاي رو به جلو به جايي برسد كه كشورهاي مطرح آسيايي و حتي جهان را پايين تر ازخود ببيند و قهرمان رقابت هاي آسيايي شود.
وي ادامه داد: البته نظارت فدراسيون بر هيات ها نيز بي تاثير نبوده و يكي از مهمترين اتفاقات در اين مجموعه مي تواند بازديد مسوولين و اجزاي آن از مجموعه هيات هاي ورزشي استان ها و شهرستان هاست كه اگر اين برنامه استمرار داشته باشد.
هاشمي برگزاري ليگ هاي تكواندو را در تقويم يك ساله فدراسيون مثبت ارزيابي كرد و گفت: با پيگيري احداث خانه هاي تكواندو و احداث آكادمي تكواندو در ايران و در شش مركز استان مشخص شده كه اميدواريم با اين كار به اهداف بلند مدت خود برسيم.
معاون توسعه و همگاني كردن ورزش كشور خاطرنشان كرد: حضور تكواندو كاران كشورمان در دومين المپياد ورزشي ايرانيان در سه رده سني اميد، بزرگسالان و نوجوانان باعث كشف استعدادهاي نهفته شهرستان ها خواهد شد و نظر داريم در سه استان مازندران، همدان و كرمانشاه اين رقابت ها را برگزار كنيم.
در ادامه هاشمي خطاب به روسا اعلام كرد: هيات هاي استان ها بايد بهترين نفرات خود را به مسابقات المپياد ورزشي ايرانيان اعزام كنند تا شاهد بهترين و قوي ترين المپياد باشيم و در پايان در نظر داريم هيات هاي نمونه را معرفي و به هيات هر استان فيش سفر حج و هيات هاي دوم و سوم نيز سفر سوريه را در نظر بگيريم.
وي در پايان اضافه كرد: در جهت رفع مشكل تجهيزات از لحاظ تشك (شياپ چانگ) و افزايش تجربيات داوران در استان ها مبلغ 120 ميليون را به هيات هاي استان ها واگذار كنيم تا تمام مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري آنها برطرف شود.
هاشمي در پايان كسب سه سهميه از مجموع چهار سهميه المپيك را نشانه رشد اين ورزش در كشور خواند و گفت: اميدوارم مجموعه كادر فني و همكاران تيم خوبي را به مسابقات المپيك پكن اعزام كنند تا شاهد درخشش و به اهتزار درآمدن پرچم پر افتخار كشورمان در جهان باشيم./135/120
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن