تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819047854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه " پیشگیری از پدیکلوزیس و گال " در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: کارگاه " پیشگیری از پدیکلوزیس و گال " در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزارشد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ، از برگزاری کارگاه آموزشی یکروزه پیشگیری از پدیکلوزیس و گال در این دانشگاه خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ،دكتر محسن آذري پور افزود: اين كارگاه با حضور كارشناس ارشد مركز مديريت بيماري واگير وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در سالن ابن سيناي مجتمع رحمتيه شهركرد برگزار شد.
به گفته وي، اين كارگاه در هجدهمين روز از آذرماه جاري با حضور ۴۰۰ نفر از معاونين بهداشتي شهرستان ها، تعدادي از پزشكان بهداشتي و درمان، كارشناسان مسئول پيشگيري و مبارزه با بيماري ها، كارشناسان مسئول بهداشت محيط و سلامت كار، كارشناسان مسئول بهداشت خانواده و مدارس، كارشناسان مسئول آموزش بهداشت، كارشناس مسئول رابطين سلامت آموزش و پرورش شهرستان ها، ديده وران زندان ها و بيمارستان ها و نماينده تام الاختيار معاونت درمان برگزار شد.
دكتر آذري پور ، هدف از برگزاري اين كارگاه را آشنايي گروه هدف با اين بيماري هاي پديكلوزيس و گال و نحوه پيشگيري و درمان اين بيماري ها عنوان كرد و افزود: با توجه به اهميت و نقش پيشگيري از بيماري ها در ارتقاء سلامت جامعه ضمن انجام معاينات دوره اي توسط كارشناسان مربوطه و توزيع دارو در مراكز بهداشتي ، همواره برگزاري كارگاه هاي آموزشي مد نظر مسئولين مي باشد.
وي، تشريح وضعيت بيماري گال و پدكلوزيس در جهان و در كشور و نظام مراقبت اين بيماري ، اقدامات لازم در اپيدمي ها و علائم باليني، تشخيص و درمان بيماري پديكلوزيس و گال ، تشخيص آزمايشگاهي و نحوه نمونه گيري در پديكلوزيس و گال ، كاربرد سموم در مبارزه با اين بيماري هاي پوستي را از مباحث ارائه شده توسط كارشناسان و متخصصين در اين كارگاه آموزشي يكروزه عنوان كرد.



یکشنبه 22 آذر 1394 - 10:03:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن