تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور هستم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور هستم
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه از لحظه امضای قرارداد در خدمت این تیم است، گفت: مقابل استقلال در بازی روز یکشنبه روی نیمکت تراکتور هستم.


امیر قلعه نویی  افزود: فوتبال حرفه ای است و باید به قوانین آن احترام گذاشت و کار مربیگری این است که روزی در یک تیم و روز دیگر در تیمی دیگر خدمت کند و من از امروز سرمربی تیم تراکتورسازی هستم و همراه این تیم خواهم بود.
وی، دلیل انتخاب تراکتورسازی برای ادامه مربیگری خود در فوتبال کشور را ظرفیت های فنی این تیم عنوان و اظهار کرد: اگر به این توانائی ها ایمان و اعتقاد نداشتم به پیشنهادهای دیگر پاسخ می دادم و من اعلام می کنم تراکتور را آگاهانه و با مطالعه انتخاب کرده ام و برای موفقیت این تیم بزرگ هرآنچه در توان داشته باشم در طبق اخلاص می گذارم.
قلعه نویی درباره انتخاب دستیارهای خود در تراکتور، گفت: خیلی علاقه داشتم با همان کادرفنی قبلی ادامه دهم اما مربی های پرتغالی تمایلی به ادامه کار نداشتند اما مربی های بومی قبلی این تیم هیچ مشکلی برای ادامه همکاری در تراکتور ندارند.
وی اظهارکرد: علاقه دارم با قادر رحیم زاده از مدرس های فیفا و علیرضا پژمان از بازیکن های سابق تراکتور که درکادر فنی قبلی حضور داشتند درکادر جدید نیز حضور داشته باشند.
قلعه نویی، حضور رحمان رضائی، ستارهمدانی، ایمان عالمی و جلال بشرزاد در کادر فنی جدید تراکتورسازی را تایید کرد و گفت: من به توانایی های فنی تراکتور اعتقاد دارم و به آینده آن بسیار خوشبین هستم و امیدوارم همکارانم به عنوان اعضای کادرفنی کمک کنند تا تراکتور را به جایگاه اصلی اش برسانیم.
وی با اشاره به اینکه تونی زحمت فراوانی برای تراکتورسازی کشیده است، اظهارکرد: من بازی های تراکتور در لیگ را دنبال کرده ام و باید اذعان کرد بسیاری از نتایج نامناسب این تیم ناشی از بدشانسی بوده و با وجود اینکه بازی های زیبائی ارایه کرده اما نتایج خوبی حاصل نشده است.











تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن