تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مي‌خواهند بي‌صلاحيت‌ها را به انتخابات تحميل كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مي‌خواهند بي‌صلاحيت‌ها را به انتخابات تحميل كنند
امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه شوراي نگهبان با حمله و هجمه‌ برخي، نمي‌لغزد و مصمم‌تر مي‌شود، گفت: اين مسائل نشان مي‌دهد كه برخي افراد فاقد صلاحيت مي‌خواهند خود را در انتخابات تحميل كنند.


امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه شوراي نگهبان با حمله و هجمه‌ برخي، نمي‌لغزد و مصمم‌تر مي‌شود، گفت: اين مسائل نشان مي‌دهد كه برخي افراد فاقد صلاحيت مي‌خواهند خود را در انتخابات تحميل كنند. حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپايي و غربي، اظهار داشت: نامه رهبري يك حكمت‌نامه، افشاگري عليه استكبار، نصح جامع، روشنگري و دعوت به فطرت اسلام و حقايق موجود جهان بود.
وي با بيان اينكه نامه رهبر انقلاب تصويري از حق و باطل و تزوير و حقيقت را براي جوانان به نمايش گذاشت، گفت: نامه رهبري هشداري به جوانان سراسر عالم است كه فريب تزوير را نخورند و دست‌هايي را كه امنيت جهان را به خطر مي‌اندازند، بهتر بشناسند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينكه نامه رهبري به جوانان اروپايي سراسر نور و احساس است، ابراز كرد: رهبر انقلاب همچون پيامبر اسلام همه مردم را عائله خود مي‌دانند و نسبت به همه دلسوزي دارند. حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي مهرباني با عترت، مؤمنان و بشريت را از ويژگي‌هاي پيامبر اسلام در قرآن برشمرد و گفت: پيامبر(ص) هر دستوري را كه از خدا مي‌گرفت و به مردم ابلاغ مي‌كرد، خود عامل به آن بود. وي با اشاره به اينكه نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپايي در برخي از كليساها و جاهاي ديگر قرائت شد، افزود: اين نامه نويد‌بخش جهاني شدن انقلاب اسلامي و برگشتن مردم به فطرت اسلام است.
‌   ‌
دانشگاه نبايد صحنه مانور غرب‌زده‌ها شود
امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، خاطرنشان كرد: امريكا در اين روز چهره خشن و غيرقابل اعتماد خود را نشان داد و دانشجويان ما در اين روز نشان دادند كه همراه امام خميني(ره) هستند و در تشكيل نهادهاي مختلف نظام فعال بودند.
صديقي با بيان اينكه دانشجويان ما هويت ديني خود را در اين روز نشان دادند، گفت: افراد سياست‌زده و غرب‌زده به‌رغم تلاش خود نتوانستند دانشجويان را همراه خود كنند. وي ادامه داد: پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامي دانشگاه‌هاي ما پايگاه اعتكاف، نماز جماعات و عزاداري براي اهل بيت است.
امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه دانشگاه نبايد صحنه مانور سياست‌زده‌ها و غرب‌زده‌ها قرار گيرد، گفت: جاي تأسف است كه برخي از جريان‌ها همچون فتنه‌گران در دانشگاه‌ها حضور پيدا كرده و فضايي مصنوعي ايجاد مي‌كنند. وي با اشاره به برخي سخنراني‌ها در روز 16 آذر بيان كرد: مسئولان نبايد مردم را نسبت به خود بدبين كنند چون مردم ما مسلمان و ولايت‌مدار هستند و نبايد برخي با كارهاي خود اين مردم را بدبين كنند.
‌   ‌
غرب‌گرا‌ها با شوراي نگهبان مخالفند
حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي با اشاره به جايگاه شوراي نگهبان در نظام اسلامي و نظارت استصوابي اين شورا گفت: از روز نخست تشكيل شوراي نگهبان غرب‌گراها و دشمنان با اين نهاد به مخالفت پرداختند. وي با بيان اينكه در نظام اسلامي هيچ فردي نمي‌تواند بدون احراز صلاحيت در مجموعه‌اي فعاليت كند، اظهار داشت: اين مخالفت‌ها با شوراي نگهبان نشان‌دهنده اين است كه برخي از الان نگران اين هستند كه افراد مورد نظر آنها در انتخابات جايي ندارند.  امام جمعه موقت تهران با تأكيد بر اينكه شوراي نگهبان، سپاه، بسيج و حركت‌هاي عاشورايي ملت مورد بغض اعداي ما است، گفت: آرامش و امنيت ما امروز مرهون اين نهادها است.
حجت‌الاسلام صديقي با بيان اينكه شوراي نگهبان مورد تأييد قانون و رهبري است، ابراز كرد: شوراي نگهبان با اين هجمه‌ها نمي‌لغزد و مصمم‌تر مي‌شود؛ اين مسائل نشان مي‌دهد كه برخي افراد فاقد صلاحيت مي‌خواهند خود را تحميل كنند. وي راهپيمايي اربعين حسيني را نشانه عشق و علاقه مردم به اهل بيت دانست و گفت: اين حركت عظيم مردم نويد يك بيداري جديد است و حال و هواي حماسي و آهنگ تهاجمي دارد.
‌   ‌ 
شوراي نگهبان راسخ و استوار مقابل فضا‌سازي‌ها
پيش از اين آيت‌الله صادق آملي لاريجاني، رئيس قوه قضائيه در جلسه مسئولان قضايي با طرح اين سؤال كه چرا برخي آقايان در خصوص شوراي نگهبان فضاسازي مي‌كنند و حرف‌هاي حاشيه‌اي مي‌زنند و جدال به راه مي‌اندازند، تأكيد كرده بود: از شوراي نگهبان مي‌خواهيم در مسئله انتخابات كه سرنوشت كشور است محكم بايستد. وي با اشاره به برخي فضا‌سازي‌ها عليه شوراي نگهبان در آستانه انتخابات، شوراي نگهبان را نهادي واقعاً مهم و سرنوشت‌ساز در جمهوري اسلامي ايران و متولي نظارت در انتخابات خوانده و گفته بود: هم براساس نص قانون اساسي و هم براساس تفسيري كه خود شوراي نگهبان دارد نظارت اين شورا از بدو عمليات انتخابات تا به پايان استصوابي است.
آيت‌الله آملي‌لاريجاني تصريح كرده: ما نبايد حرف‌هايي را كه سال‌هاي سال مطرح و پاسخش داده شده است دوباره مطرح كنيم و گاهي انسان حرف‌هاي عوامانه‌اي مي‌شنود كه تعجب مي‌كند. مكرر مي‌گفتند كه اصل بر برائت است؛ مگر كسي مي‌خواهد جرم كسي را اثبات كند كه اصل بر برائت است؟ ما نمي‌توانيم در جايي كه بايد وصفي را احراز كنيم بگوييم اصل بر برائت است؛‌ مگر برائت براي ما وصف درست مي‌كند كه بگوييم اصل بر برائت است؟ وي شوراي نگهبان را نهادي واقعاً مهم در جمهوري اسلامي ايران خواند و گفت: به حمد خداوند تا به حال محكم ايستاده‌اند و مطمئنم لااقل برخي افرادي كه من در شوراي نگهبان مي‌شناسم كالجبل الراسخ پاي حرف‌ها مي‌ايستند و پاي اين شعارهاي مختلف هم هرگز نخواهند لرزيد. آيت‌الله آملي‌لاريجاني افزود: بحث اين است كه ما چرا فضاسازي مي‌كنيم، حرف‌هاي حاشيه‌اي مي‌زنيم و چرا اينها جدال‌هايي راه مي‌اندازند؟ راه، روشن و تفسير قانون اساسي هم روشن و وظايف هر نهاد و همچنين وظيفه نظارتي شوراي نگهبان هم روشن است.
‌   ‌ 
فتنه‌گران در حاكميت جايي ندارند
رئيس قوه قضائيه سپس تأكيد كرده كه: ما از شوراي نگهبان مي‌خواهيم در مسئله انتخابات كه سرنوشت كشور است محكم بايستد چراكه سلامت انتخابات حق مردم است و همان‌طور كه نبايد حقوق نامزدان نمايندگي مجلس ضايع شود حقوق ملت هم نبايد ضايع شود. شوراي نگهبان را در بحث نظارت براي اين قرار داده‌اند كه هركسي نتواند با هر وصف نادرستي وارد مجلس، رياست جمهوري و يا خبرگان شود. برخي كساني كه در جريان فتنه 88 فتنه‌گر بودند و برخي از‌ آنها محكومند حالا آمده‌اند لعاب و رنگ عوض كرده‌اند و احزابي درست مي‌كنند و مي‌خواهند در صحنه بيايند. شوراي نگهبان بايد بهوش و حواسش جمع باشد و محكم پاي ارزش‌هاي انقلاب بايستد. اين كشور، كشور امام زمان(عج) و كشور ولايت و ائمه اطهار است و ما نمي‌توانيم كشور را به دست كساني بدهيم كه نه نظام جمهوري اسلامي ايران و نه ولايت فقيه و نه قانون اساسي را قبول ندارند و فقط يك چيزهايي را لقلقه لسان مي‌گويند و وقتي سركار سوار مي‌شوند زير همه اين حرف‌هايشان مي‌زنند.


منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن