تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816440911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوغان راه بیراهه آل سعود را نرود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اردوغان راه بیراهه آل سعود را نرود
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترکیه باید به عملکرد خود مروری داشته باشد و در رفتارهایش نسبت به کشورهای منطقه تجدید نظر کند.
کد خبر: ۵۵۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ - 12 December 2015


رهبری املشی ادامه داد: مردم سوریه اگر حکومتشان را قبول داشتند میدان را برای ورود تروریست ها آماده نمی کردند بلکه آنها می توانستند به خوبی مبارزه کنند.

وی گفت: حزب بعث سوریه زمانیکه داعش به وجود نیامده بود بیرحمانه مسلمان ها را سرکوب می کرد،حدود  30 سال قبل با توپ و تانک مردم را در مسجد و بیرون از مسجد که بیشتر از اخوان المسلمین بودند قتل عام کرد.حاکمان سوریه  و حزب بعث از اقلیت سوریه هستند که مورد اقبال اکثریت مردم نیستند. بشار اسد وقتی می خواست رییس جمهور شود مطابق قانون اساسی سوریه شرایط لازم را نداشت و قانون اساسی را به خاطر وی تغییر دادند تا بتواند رییس جمهور شود. وی تابع قانون نبود قانون را تابع خود کرد.

نمایده مجلس نهم گفت: عراق یک کشور عربی با سابقه تمدن 6 هزار ساله است. مردم عراق با مستکبرین همواره مبارزه کرده و در قرون اخیر با استعمار انگلیس جنگیده  و آنها را از کشور خود بیرون راندند؛ نباید العبادی که تابعیت انگلیسی دارد نخست وزیر و رییس دولت عراق شود در کشور عربی عراق نباید یک غیر عرب ریس جمهور آن شود و امور دیکته شده آمریکا نباید به قانون اساسی عراق تبدیل شود.

وی افزود:  اینها باعث می شود مردم اصیل عربی عراق تحقیر شوند؛ باید در یمن  به اکثریت مردم یمن احترام گذاشته شود نباید بهانه به دست عربستان بدهیم که تا این اندازه جنایت در یمن انجام دهند.مردم یمن با انقلاب خود توانستند دیکتاتور یمن یعنی  صالح را از یمن بیرون کنند گروه انصارلله که از افراد مومن به انقلاب یمن هستند نباید با دیکتاتور یمن متحد شوند.

رهبری املشی در ادامه نطق خود درباره مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: اکثرمردم حوزه انتخابیه و شمال کشوربه کار کشاورزی مشغول هستنداما متاسفانه پس از انقلاب کشاورزی کشور مورد کم توجهی قرار گرفته است.چای، مرکبات، گل و گیاه و دامداری رونق سابق را ندارد.

نماینده مجلس نهم افزود: به زور نمی توان کشاورزان  را وادار به کار کشاورزی کرد، باید کشاورزی صرفه اقتصادی داشته باشد در برخی سال های گذشته  چای خشک بسیاری تولید  می کردیم؛ بیش از300 هزار تن برگ سبز چای  و 70 هزار تن چای خشک تولید می کردیم  اما در سال های اخیرحدود 100 هزار برگ سبز و کمتر از 20 هزار تن چای خشک تولید می کنیم. واردات  بی رویه چای خارجی و قاچاق این کالا را داریم.

وی گفت: قیمت برگ سبز چای باید به گونه ای باشد که برای چایکار منفعتی داشته باشد و نیز باید قیمت برگ سبز پس از تحویل برگ سبز به کشاورز داده شود.گرچه شرایط مطلوب نیست اما باید از دولت به خاطر حمایت های خوب از چایکاران تشکر شود.به دلیل همین حمایت ها  امیدی در دل کشاورزان به وجود آمده است.این حمایت ها باید بیشتر شود تا دوباره چایکاری رونق اولیه را باز یابد.

رهبری املشی همچنین گفت: از دولت به خاطر حمایت از تکمیل سد پلرود در رودسر تشکر می کنیم.و امیدواریم همانطور که در سفر استانی وعده داده شده در سال 95 به بهره برداری برسد این سد  یکی از ده سد اول کشوراست که به اعتقاد کارشناسان توجیه اقتصادی دارد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن