تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804372060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حال و روز رقبای چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حال و روز رقبای چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016 امروز قرعه کشی شد و تیم های ایرانی حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس تیم هایی از امارات، قطر، عربستان و ازبکستان، با چهار تیم ایرانی(درصورت رسیدن نفت به بازی های گروهی) هم گروه شدند که در این مطلب به بررسی وضعیت کنونی آنها در لیگ های داخلی شان می پردازیم:







عربستان: الهلال، الاهلی، الاتحاد(در صورت پیروزی در پلی آف)، النصر

الاتحاد – چهارم جدول، حریف احتمالی سپاهان
الاتحاد تنها تیم عربستانی است که باید ابتدا در مرحله پلی آف با الوحدات اردن دیدار کند و در صورت پیروزی احتمالی در گروه اول این رقابت ها با سپاهان اصفهان قرار بگیرد. آنها در لیگ عربستان از وضعیت متعادلی برخوردارند و با 9 بازی و 17 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند، البته آنها در صورت پیروزی در بازی دهم خود می توانند به رده سوم نیز صعود کنند.

النصر – هفتم جدول، حریف ذوب آهن
النصر البته از وضعیت زیاد مساعدی در لیگ عربستان برخوردار نیست، آنها از 9 بازی خود 14 امتیاز کسب کرده اند و فعلا در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند، البته فعلا از آن جهت که النصری در پیروزی در بازی دهم خود می توانند به رده های چهارم، پنجم و یا ششم نیز صعود کنند.

الهلال – صدرنشین جدول، حریف تراکتورسازی
این تیم ریشه دار که عنوان پرافتخارترین تیم عربستانی را نیز یدک می کشد در حال حاضر صدرنشین لیگ عربستان محسوب می شود، الهلالی ها که امسال تیم قدرتمندی دارند فعلا با کسب 24 امتیاز از 9 بازی رده اولی لیگ عربستان را به نام خود زده است.

الاهلی – دوم جدول، حریف نفت
نفت تهران در صورت پیروزی در بازی پلی آف باید با تیم رده دومی لیگ عربستان در گروه چهارم این رقابت ها بجنگد، الاهلی این روزها با دریافت 21 امتیاز از 9 بازی در رده دوم لیگ عربستان قراردارد.











ازبکستان: لوکوموتیو، بنیادکار(در صورت پیروزی در پلی آف)، پاختارکور، نسف قاراشی
لوکوموتیو – دوم جدول، حریف سپاهان
تیم دوم جدول رده بندی لیگ ازبکستان که تنها با یک امتیاز اختلاف، سایه به سایه صدرنشین پیش می رود. آنها با توجه به اختلاف امتیاز کمی که دارند احتمال قهرمانی خود را در لیگ ازبکستان نیز می دهند، 74 امتیاز از 30 بازی، نتیجه عملکرد لوکوموتیو است.

بنیادکار – چهارم جدول، حریف احتمالی ذوب آهن
تنها تیم ازکستانی که باید پس از پیروزی در بازی پلی آف در مرحله گروهی حاضر شود و به همین منظور ابتاد باید با تیم الشباب امارات بازی کنند و سپس به این مرحله راه پیدا کنند. آنها در حال حاضر با کسب 59 امتیاز از 30 بازی در رده چهارم جدول لیگ ازبکستان حضور دارند و با توجه به اختلاف امتیاز با تیم های اول و دوم، در بهترین حالت می توانند عنوان سومی این لیگ را برای خود متصور شوند.

پاختاکور – صدرنشین جدول، حریف تراکتورسازی
دومین صدرنشینی که با تراکتورسازی ایران همگروه شده است، آنها توانسته اند از 30 بازی خود 75 امتیاز کسب کنند و عنوان اولی و یا دومی خود را حتمی کنند.

نسف قاراشی – سوم جدول، حریف نفت
این تیم نیز در صورت صعود احتمالی نفتی ها، حریف آنها در مرحله گروهی خواهد بود، نسف که توانست از 30 بازی خود 62 امتیاز کسب کند دررده سوم جدول حضور دارد و با توجه به احتمال کم حضورش در بین تیم های اول و دوم، در فکر تثبیت عنوان سومی خود است.










امارات: النصر، الشباب و الجریزه(در صورت پیروزی در پلی آف)، العین

النصر – سوم جدول، حریف سپاهان
آنها اکنون با کسب 21 امتیاز از 10 بازی در رده سوم جدول رده بندی لیگ امارات قرار دارند و یکی از سه تیم صدرنشین هستند که توانسته اند بیشتر از 20 امتیاز کسب کنند.

الشباب – پنجم جدول، حریف احتمالی ذوب آهن
آنها یکی از دو تیم اماراتی برای حضور در پلی آف هستند و برای این منظور باید ابتدا به مصاف بنیادکار ازبکستان بروند و در صورت پیروزی با ذوبی ها هم گروه شوند، الشباب در حال حاضر با کسب 16 امتیاز از 10 بازی در رده پنجم جدول رده بندی لیگ امارات قرار دارد.

الجزیره – دهم جدول، حریف احتمالی تراکتورسازی
آنها را می توان یکی از برترین تیم هایی دانست که در این مسابقات می رود و به همین دلیل احتمال پیروزی شان در بازی پلی آف و در برابر السد قطر بسیار کم است، الجزیره اکنون با کسب 11 امتیاز از 10 بازی در رده دهم جدول لیگ امارات قرار دارد.

العین – صدرنشین جدول، حریف نفت
نفتی ها در صورت صعود باید با تیم صدرنشین لیگ امارات دیدار کنند، العین در حال حاضر با تمام ستاره هایش و با کسب 25 امتیاز از 10 صدرنشین لیگ امارات است و با توجه به عملکردش می توان آن را قهرمان احتمالی لیگ این کشور دانست.








قطر: لخویا، السد(در صورت پیروزی در پلی آف)، الجیش

لخویا – چهارم جدول، حریف سپاهان
آنها اکنون با کسب 22 امتیاز از 12 در رده چهارم جدول قرار گرفته اند، این تیم متمول که از بازیکنان بزرگی بهره می برد فعلا نتوانسته در لیگ ستارگان قطر به هدفی که می خواسته برسد و باید دید در لیگ قهرمانان چه می کند، تیمی که سال گذشته با پرسپولیسی ها هم گروه بود.

السد – پنجم جدول، حریف احتمالی تراکتورسازی
السدی ها نیز به همراه ژاوی و با یک بازی کمتر با کسب 21 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قطر حضور دارند و با پیروزی در بازی امروزشان می توانند تا رده دومی جدول بالا بیایند، آنها باید ابتدا در مرحله پلی آف بازی کنند و در صورت پیروزی احتمالی در برابر الجزیره امارات همگروه تبریزی ها شوند.

الجیش – دوم جدول، حریف نفت در پلی آف
بازی نماینده ایران با این تیم را می توان متفاوت از سایر بازی ها دانست چرا که نفتی ها باید در پلی آف با این تیم بجنگند و در صورت پیروزی هریک از تیم ها به مرحله گروهی راه پیدا کنند. آنها اکنون با کسب 23 امتیاز از 12 در رده دوم لیگ ستارگان قطر حضور دارند.








الاتحاد فولادمبارکه سپاهان عربستان ذوب آهن اصفهان تراکتورسازی تبریز النصر الشباب نفت تهران الجزیره ازبکستان النصر عربستان بنیادکار السد الهلال لخویا الاهلی لیگ قهرمانان آسیا الجیش امارات قطر العین

ارسال به تلگرام


15:27  1394/09/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن