تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات دهی صندوق ذخیره فرهنگیان، تا 3 سال آینده بهبود می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور: خدمات دهی صندوق ذخیره فرهنگیان، تا 3 سال آینده بهبود می یابد مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته؛ خدمات دهی صندوق ذخیره به فرهنگیان کشور، تا 3 سال آینده بهبود می یابد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۱ آذر ساعت 09:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، شهاب الدین غندالی در نشست با روسا، معاونان پشتیبانی و کارشناسان تعاون و رابطان ذخیره صندوق فرهنگیان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر با اشاره به میزان مطالبات صندوق از دولت گفت: از مهر 92 با افت شاخص سهام بورس، یک سوم ارزش دارایی های صندوق ذخیره فرهنگیان سقوط کرد و با کاهش ارزش شاخص سهام، توانایی خدمات دهی صندوق نیز کاهش یافت.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب زیرساخت های خوبی در صندوق فراهم شده که با انجسام درونی در آموزش و پرورش، نوید بخش حل مشکلات معلمان خواهد بود.
 
غندالی در خصوص میزان مطالبات صندوق ذخیره از دولت گفت: 300میلیارد تومان میزان مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت های نهم و دهم بوده است.

وی با اشاره به پروژه تجاری مگا پارس تصریح کرد: پروژه مگا پارس به عنوان یکی از مهمترین سرمایه گذاری های این صندوق می باشد که ارزش اولیه این پروژ سه هزار میلیارد تومان است.

غندالی یادآور شد: پروژه مگا پارس پروژه ای سبز، مدرن و منحصر به فرد است که در سال 2015 به عنوان پروژه برتر آسیا شناخته شده است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: پروژه خور ماهشهر نیز از دیگر فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان است که در فاز اول 250 میلیارد تومان سودآوری داشته است.

غندالی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در دو فاز پتروشیمی مروارید عسلویه مشارکت دارد که سالیانه 300 میلیارد تومان از این محل درآمد کسب می کند.

وی تاکید کرد: با تغییر مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان، همزمان با تغییر دولت ها؛ فرصت برنامه ریزی های بلند مدت از بین می رود.

غندالی اظهار کرد: تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب تا 3سال آینده، میزان خدمات دهی این صندوق به فرهنگیان بهبود یابد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: ماهانه 21میلیارد تومان از حقوق معلمان عضو در کشور کسر وبه صندوق ذخیره فرهنگیان واریز می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن