تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهید ۸ هزار اسکان موقت زائران پیاده توسط سپاه امام رضا(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد بزرگداشت دهه آخر صفر سپاه امام رضا(ع) گفت: آماده سازی لازم برای ۱۵ هزار اسکان انجام شده که حدود ۸ هزار نفر در حال حاضر در سطح شهر مشهد و در سوله های صالحین و ۹ دی اسکان دارند.
عباس صالحی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدس اظهار داشت: ایجاد 6 ایستگاه درمانی و استقرار درمانگاه در محورهای منتهی به مشهد و یکی هم در مجتمع آیه های مشهد بخشی از اقدامات سپاه امام رضا(ع) برای خدمت رسانی به زائران پیاده است.
دبیر ستاد بزرگداشت دهه آخر صفر سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: همچنین توزیع 13 هزار و 500 تخته پتو میان زائران پیاده در این مدت صورت گرفته است.
صالحی گفت: استقرار تانکر سیار و ثابت در موکب ها و اسکان حدودا چهار هزار نفر در مجتمع آیه های مشهد نیز در این مدت صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: آماده سازی لازم برای 15 هزار اسکان انجام شده که حدود 8 هزار نفر در حال حاضر در سطح شهر مشهد و در سوله های صالحین و 9 دی اسکان دارند.
صالحی با اشاره به ایجاد 21 ایستگاه صلواتی در مسیرهای منتهی به مشهد و خود مشهد تصریح کرد: اسکان ویژه 400 نفر زائر پیاده با پذیرایی سه وعده نیز توسط بسیج اصناف استان در این مدت صورت گرفته است.
وی گفت: سرکشی از ایستگاه ها و همه ایستگاه های صلواتی، توزیع 11 هزار تراکت فرهنگی و هزار تابلوی چوبی در ایستگاه ها و محل های اسکان نیز توسط سپاه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
تمهید ۸ هزار اسکان موقت زائران پیاده توسط سپاه امام رضا(ع)






جمعه ، ۲۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن