تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812992426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی به زیارت مشهدالرضا مشرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روحانی به زیارت مشهدالرضا مشرف شد
رییس جمهوری همزمان با ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام، بارگاه نورانی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) را زیارت کرد.
کد خبر: ۵۵۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ - 10 December 2015


رییس جمهوری همزمان با ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام، بارگاه نورانی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) را زیارت کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی پنجشنبه شب در فضایی معنوی به زیارت مضجع شریف هشتمین امام شیعیان، حضرت امام رضا (ع) مشرف شد و همنوا با زائران و مجاوران علی ابن موسی الرضا (ع) در ایام عزای ائمه معصومین علیهم السلام، حرم مطهر ثامن الحجج را زیارت کرد.

رییس جمهوری ظهر پنجشنبه به منظور زیارت بارگاه نورانی امام رضا (ع) و شرکت در مراسم عزاداری ائمه معصومین وارد مشهد مقدس شد.

تشکیل جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان خراسان رضوی و بررسی وضعیت استان در بخش های مختلف از دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر دو روزه به مشهد مقدس خواهد بود.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن