تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815366453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات جدید از حادثه مرگ پزشک زن در ایذه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازپرس پرونده با توجه به طی مراحل تحقیقات مقدماتی پرونده، دو قرار مهم صادر کرده است که یکی از آنها بررسی محل حادثه توسط کارشناس خبره دادگستری و دیگری کالبدگشایی جسد توسط پزشکی قانونی بوده است.
داوود شاه ولی وکیل پزشک مرحومه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تاکنون دادستان عمدی بودن این حادثه را تایید نکرده است و عملاً اظهار نظر قضایی در چنین پرونده های کیفری، به عهده بازپرس که مسئول تحقیقات است، می باشد.
وی افزود: بازپرس پرونده با توجه به طی مراحل تحقیقات مقدماتی پرونده، دو قرار مهم صادر کرده است که یکی از آنها بررسی محل حادثه توسط کارشناس خبره دادگستری و دیگری کالبدگشایی جسد توسط پزشکی قانونی بوده است.
شاه ولی ادامه داد: تا کنون نظر این دو مرجع به صورت رسمی اعلام نشده است که انتظار می رود اوایل هفته آینده این اتفاق رخ دهد. البته بررسی های پزشکی قانون با نمونه برداری های مختلف از جسد و پس از ارسال آن به تهران اعلام خواهد شد که خود مستلزم زمان بشتری است.
وی خاطر نشان کرد: آنچه که تا کنون پس از بررسی های سطحی توسط پزشکی قانونی و کارشناسان حریق به صورت شفاهی اعلام شده است، بحث عمدی بودن این حادثه بیشتر مطرح است.
این وکیل دادگستری عنوان کرد: آنچه که دادستان به صورت شفاهی به بنده اعلام کرده، ظاهراً پزشکی قانونی وارد آمدن ضربه به سر و خون مرگ شدن پیش از آتش سوزی را ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۱۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن