تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از تندیس قاریان مهاجرا الی الله/حضور 600 نخبه قرآنی در کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رونمایی از تندیس قاریان مهاجرا الی الله/حضور 600 نخبه قرآنی در کرمانشاه استان‌ها > کرمانشاه - ایرنا نوشت: معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در روز افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم از تندیس چند قاری کشورمان که در حادثه فاجعه منا مهاجرا الی الله شده و به سوی ابدیت پرکشیدند رونمایی می شود.

حجت الاسلام حسین قبادی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قران کریم که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تندیس این مهاجران الی الله روز بیست و هشتم آذرماه و قبل از آغاز مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم توسط مسئولان در بوستان مقابل سالن انتظار رونمایی می شود.
وی ادامه داد: مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 600 نخبه قرآنی تا پنجم دی ماه در دو سالن انتظار و بعثت کرمانشاه برگزار می شود که مسابقات بخش آقایان در سالن انتظار و مسابقات بخش خواهران نیز در مجتمع بعثت کرمانشاه خواهد بود.
حجت الاسلام قبادی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز 28 آذر و مراسم اختتامیه نیز عصر روز پنجم دی در سالن انتظار کرمانشاه برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات هر روز در سه وقت شخص برگزار می شود، گفت: زمان اول از ساعت 8 تا 12، تایم دوم از 14:30 تا 17:30 و تایم سوم نیز از 18:30 تا 22 خواهد بود.
وی یادآور شد: در طول یک هفته برپایی مسابقات، 75 محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان برجسته در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام قبادی در ادامه از تدارک لازم برای حضور 10 هزار و 800 مهمان برای حضور در مسابقات و تماشای آن خبر داد و گفت: سهمیه دستگاه های اجرایی که به همراه خانواده های خود بتوانند در محل مسابقات حضور یابند به زودی اعلام می شود.
وی همچنین از دعوت تنی چند از اساتید قرآنی برای آموزش نخبگان قرآنی استان که قرار است در مسابقات سراسری حضور پیدا کنند خبر داد.

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - قرآن -




پنجشنبه 19 آذر 1394 - 06:34:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن