تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرین پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزارش تمرین پرسپولیس
اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان اردوی این تیم در جزیره کیش امروز برگزار شد.
به گزارش نامه نيوز ، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از اردوی این تیم در جزیره کیش امروز از ساعت ۱۱ صبح با حضور بازیکنان پرسپولیس به جز ۳ ملی پوش این تیم در تیم ملی امید برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:
* بازیکنان از ساعت ۱۱ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه به زدن وزنه در سالن بدنسازی مشغول بودند. * به دلیل بارش سنگین برف در تهران طی چند روز گذشته نصف زمین ورزشگاه درفشی‌فر پوشیده از برف بود و نصف دیگر برف روبی شده بود و بازیکنان در نصف زمین تمرین کردند. * کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس با پوشیدن لباس تمرین پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد. * حدود ۲۰ هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرده و به تمرین پرداختند. * یک تصویربردار از طرف اسپانسر باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بود و از تمرینات سرخپوشان تصویربرداری می‌کرد. * بازیکنان پرسپولیس پس از حضور در زمین چمن در عرض زمین به فوتبال پرداختند که این بخش از تمرین با حرارت خاصی برگزار شد. * برانکو هرگاه که از عملکرد بازیکنی راضی بود با گفتن کلمه "خوبه" از عملکرد بازیکنانش تعریف می‌کرد. * هوای زمستانی تهران باعث شده بود تا بازیکنان و مربیان با پوشش زمستانی در تمرین حاضر باشند. * میثم علی‌پور فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس که برای حضور در یک کنگره پزشکی راهی هندوستان شده بود در تمرین امروز حاضر شد. * بازیکنان پرسپولیس امروز ناهار را پس از تمرین در درفشی‌فر صرف کردند.



منبع: فارس


۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن