تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاطره منصور بهرامی از قهرمان فقید تنیس ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خاطره منصور بهرامی از قهرمان فقید تنیس ایران ورزش > دیگر ورزشها - منصور بهرامی مرد اسطوره ای تنیس ایران خاطره ای از مرحوم کامبیز درفشی جوان گفت، از قهرمان آسیای تنیس ایران که صبح امروز در تهران در مبارزه با سرطان کم آورد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کامبیز درفشی جوان ، قهرمان نامی تنیس ایران صبح امروز بعد از مدت ها جنگ پنجه در پنجه با سرطان ، مغلوب این بیماری شد و در 61 سالگی که در حالی که آثار شیمی درمانی را می شد در چهره اش دید ، دیده از جهان فرو بست. منصور بهرامی که همراه با او در سال 1975 توانست در تنیس دوبل آسیا ، قهرمان شود و مهمترین اتفاق تنیس ایران را رقم بزند درباره هم تیمی فقیدش خاطره ای داشت. او درباره کامبیز درفشی جوان گفت:«17 یا 18 سالم بود که با کامبیز هم بازی شدم . او داشت در بانک ملی فوتبال بازی می کرد و فوتبالیست قابلی هم بود که یک روز در یکی از بازی ها ، پایش شکست. پدرش دیگر اجازه نداد فوتبال حرفه ای را از دست بدهد و اصرار کرد بیاید و تنیس بازی کند. او می آمد و از کنار زمین تنیس امجدیه ، بازی های ما را می دید. یک روز گفت بیا با هم تنیس بازی کنیم. من اصلا راضی نبودم چون ما ملی پوش بودیم اما او اصلا بازی کردن بلد نبود. قرار شد 40 پوئن آمانس بدهم و شرطی بازی کنیم. به مرور این پوئن هایی که می دادم ، کم شد و کم کم به جایی رسیدیم که در 18 ماه او با ما تنیس بازی می کرد و یکی از ستاره های تیم ملی بود! یکی از بهترین ها. بعد از انقلاب که من برای انجام تنیس حرفه ای از ایران رفتم ، یک بار به او زنگ زدم و گفتم بیا پسر مثل من تنیس حرفه ای را ادامه بده اما او گفت می خواهد در ایران بماند و علاقه ای به رفتن به خارج از کشور نداشت. او تمام زندگی اش ، ماندن در ایران بود.»
این قهرمان ملی تنیس ایران درباره آخرین دیدار با رفیق فقیدش هم گفت:«تلخ بود . 20 ماه قبل که ایران بودم به دیدنش رفتم. راستش آثار بیماری حسابی چهره اش را در هم شکسته بود. من اصلا او را نشناختم . راستش می خواهم رفتنش را به خانواده اش تسلیت بگویم ، ما یک دوست قدیمی و عزیز را از دست دادیم.»
خبرآنلاین بار دیگر درگذشت این قهرمان ملی را به خانواده درفشی جوان و جامعه تنیس ایران تسلیت می گوید. 258 41

کلید واژه ها: تنیس -




چهارشنبه 18 آذر 1394 - 22:46:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن