تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه ۳۱۳ تن زباله در روستاهای همدان تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری همدان با اعلام اینکه روزانه ۳۱۳ تن زباله در روستاهای همدان تولید می شود، گفت: بخش قابل توجهی از زباله های روستایی همدان به صورت غیرقانونی و غیربهداشتی دفن می شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان ، فریدون عربی بعدازظهر امروز در کارگروه مدیریت پسماند استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته 94 دستگاه انواع ماشین آلات برای جمع آوری زباله به دهیاری ها واگذار شد، اظهار داشت: 399 خودرو تاکنون بین دهیاری ها برای جمع آوری زباله روستاها توزیع شده است.
وی با بیان اینکه در زمینه محل دفن زباله های روستایی با مشکلات جدی مواجه هستیم، افزود: بخش قابل توجهی از زباله های روستایی استان همدان به صورت غیرقانونی و غیربهداشتی دفن می شوند.
عربی جمعیت روستایی همدان را 693 هزار نفر اعلام کرد و گفت: روزانه 313 تن زباله در روستاهای استان همدان تولید می شود که این رقم در طول سال به هزار و 112 تن افزایش می یابد.
وی آموزش و بالا بردن سطح آگاهی روستاییان در زمینه کاهش تولید زباله، اطلاع رسانی از فواید بازیافت و بازگشت مواد قابل استفاده به چرخه تولید، تشویق روستاییان به تفکیک پسماندهای خشک و تر و آموزش موضوع تفکیک از مبدا پسماندهای خانگی برای رده های سنی مختلف را از مهمترین راهکارها در زمینه مدیریت پسماند دانست.
شهردار ملایر نیز در این جلسه با اعلام اینکه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
روزانه ۳۱۳ تن زباله در روستاهای همدان تولید می شود






چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن