تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است استان‌ها > اصفهان - به گزارش مهر، رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط‌ زیست اصفهان گفت: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان از ظهر دیروز تا ظهر امروز ۱۰۹ است و بر این اساس هوای اصفهان برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد.


بابک صادقیان در این ارتباط ، اظهار داشت: از ساعت ۱۲ دیروز تا ۱۲ ظهر امروز میزان شاخص کیفی هوا (IQA) در ایستگاه احمدآباد ۱۰۹، پل خواجو ۱۰۶، استانداری ۱۱۴، وحید ۱۰۳، آزادی ۱۱۱ و خرازی ۱۰۸ بوده است. وی افزود: شاخص کیفی صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گره‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و بالاتر از ۳۰۰ وضعیت خطرناک را شامل می‌شود. رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط‌ زیست اصفهان بیان داشت: شاخص کیفی هوا معیاری است كه غلظت تركیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر منوكسید كربن، دی اكسیدگوگرد، تركیبات نیتروژن دار، اوزن و ذرات معلق ( ذرات کوچکتر از ۱۰ میکرو متر و ذرات کوچکتر از ۲.۵ میکرو متر) را كه دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است را تبدیل به یک عدد بدون واحد كرده و وضعیت آلودگی هوا را در سطوح مختلفی که ذکر شد، نمایش‌ می‌دهد. وی با بیان اینکه میانگین آلودگی هوای اصفهان ۱۰۹ است، تاکید کرد: بر این اساس اکنون هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته و بهتر است افراد سالمند، اشخاص دارای بیماری‌های قلبی - تنفسی، کودکان و سایر افراد حساس از منزل خارج نشده و یا در نقاط آلوده تردد نکنند.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




چهارشنبه 18 آذر 1394 - 16:24:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن