تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802958245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات پورحیدری درباره نظر مثبت مظلومی برای جذب نکونام


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
منصور پورحیدری اظهارات پورحیدری درباره نظر مثبت مظلومی برای جذب نکونام


اظهارات پورحیدری درباره نظر مثبت مظلومی برای جذب نکونام
منصور پورحیدری اظهار داشت: نکونام مي‌توانست كمك‌حالمان شود اما نمي‌دانم چه شد كه استقلالي نشد؟



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلال به رغم صدرنشینی در لیگ برتر با یک‌سری حاشیه‌ها دست به گریبان است. حاشیه‌هایی که از روی سکوها شروع شده و خیلی‌ها معتقدند که نمی‌تواند تصادفی و خودجوش باشد. در رابطه با این ماجرا و البته جدال با تراکتورسازی دیروز عصر فرصتی دست داد تا پای حرف‌های منصور پورحیدری بنشینیم؛ سرپرست و مدیرفنی استقلال که در این تیم فراز و نشیب‌های بسیاری را به چشم دیده است.   اوضاع تيم چطور است؟
بد نيست. خوب تمرين مي‌كنيم. الان فقط دغدغه ملي‌پوشان تيم اميد را داريم. ديگر كارمان از اينكه آنها سر تمرينات‌مان باشند و هماهنگ باشد گذشته است. الان فقط بايد دعا كنيم كه آنها را سالم تحويل بگيريم.   يك‌شنبه با تراكتورسازي بازي داريد؛ جدال با تيمي پرطرفدار. معمولاً مسابقات شما در تبريز مقابل تراكتورسازي با حاشيه توأم بوده. تازه امسال كه هم بايد دو بار در چارچوب ليگ برتر و جام حذفي به مصاف هم برويد و سرماي هوا مزيد بر علت شده است.
سرما كه شديد است و نمي‌توان با وضعيت جوي جنگيد. در مورد مسائل حاشيه‌اي هم بايد اذعان كرد كه متأسفانه الان ديگر حاشيه همه جا هست. مگر در اهواز آن همه بلا سر ما نيامد؟ مردم تبريز بسيار بافرهنگ هستند و تراكتورسازي را هم دوست دارند. شايد يك عده معدود بين آنها باشند كه براي كل مجموعه دردسر درست كنند اما تعدادشان بسيار كم است و حساب‌شان از مردم فهيم تبريز و طرفداران تراكتورسازي جداست.   بازي با تراكتورسازي در ليگ برتر مهم‌تر است يا جام حذفي؟
طبيعي است كه جدال با آنها در جام حذفي مهم‌تر است چون ليگ هفتگي است اما جام حذفي فقط و فقط در هر مرحله يك مسابقه دارد و اگر در آن اشتباه شود، شايد ديگر اصلاً فرصت جبران براي تيم بازنده باقي نماند. حالا از شانس ما، در آن بازي هم مهمان هستيم و بايد طي 9 روز دو بار در سرماي تبريز بازي كنيم اما اميدوارم از هر دو جدال سربلند بيرون بياييم.   در پايان مسابقه با سايپا عده‌اي از پرويز مظلومي انتقاد كرده و استقلال را به بي‌تاكتيكي متهم كردند.
تيمي كه تا اينجاي كار صدرنشين جدول است و در جام‌حذفي هم حضور دارد، نمي‌تواند ديمي بالا آمده باشد. مگر 3، 4 بازي است كه بگوييم تصادفي باشد. واقعاً نمي‌توان اين فرضيه را پذيرفت كه استقلال تاكتيك ندارد. نمي‌دانم شايد اين عده معدودي كه چنين ادعايي دارند از قيافه من خوش‌شان نمي‌آيد و عليه استقلال شعار مي‌دهند! شايد طرز لباس پوشيدن من را دوست ندارند و به جاي آن عليه تيم موضع مي‌گيرند! اين افراد اتفاقاً كارشان را در زماني انجام مي‌دهند كه تيم بازي را نبرده و از ناراحتي مردم استفاده مي‌كنند.   يكي از ايراداتي كه به استقلال مطرح است، عقب كشيدن تيم بعد از گلزني است.
باور كنيد اين اتفاق ناخواسته رخ مي‌دهد به نظرم تيمي در سطح استقلال بايد كاملاً با حساب و كتاب رفتار كند. جوانان ما در اين مورد كم‌تجربگي مي‌كنند.   مهدي رحمتي در نظرسنجي برنامه 90 به عنوان بهترين بازيكن 2 ماه اخير ايران انتخاب شد.
به نظرم شايد ديگر نبايد در مورد مهدي حرف زد. اين بچه به هر دليلي تيم ملي را از دست داد اما به جرأت مي‌توانم بگويم الان نه تنها در ايران بلكه در آسيا هم بهترين گلر است. از سوي ديگر در جمع و جور كردن تيم و حواشي هم خيلي كمك‌حال است. شايد مهدي از من ناراحت شود اما جدا از فوتبال انسان خيلي خوبي هم هست و خيّر است. رحمتي واقعاً دست به خير دارد و اميدوارم هميشه همين‌طور موفق باشد.   جواد نكونام مدعي شده يك عده در ابتداي فصل نخواستند به استقلال بيايد. نظر شما در مورد حرف‌هاي او چيست؟
در آن روزها سرمان در باشگاه خيلي شلوغ بود و بايد تيم را جمع مي‌كرديم اما يادم هست كه مظلومي، جواد را مي‌خواست و روي كمك او در ميانه ميدان حساب باز كرده بود. جواد مي‌توانست كمك‌حالمان شود اما نمي‌دانم چه شد كه استقلالي نشد؟ به هر حال راهي سايپا شد و برايش آرزوي موفقيت مي‌كنم. نكونام بچه بسيار خوبي است و اميدوارم هميشه موفق باشد. 116 خبر ورزشی



۱۸/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن