تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزبان:مشکلات لیگ‌برتر خوشگلتر از لیگ1 است!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرزبان:مشکلات لیگ‌برتر خوشگلتر از لیگ1 است!
سرمربی پیکان تهران در مورد اوضاع تیمش گفت و گویی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان از شرایط کار در لیگ یک و جذابیت های موجود در آن می گوید.
از کار در لیگ یک راضی هستم  من کارم را دوست دارم و همیشه با انسان ها سروکار داشته ام و همیشه دوست داشته ام در زندگی ام موفق باشم. از اینکه در پیکان کار می کنم احساس خوبی دارم. زیرا با یکسری فوتبالیست  با شخصیت طرفم و واقعا از این محیط راضی ام.
رقابت در لیگ یک غیرقابل پیش بینی است تیم ها در لیگ یک تقریبا به هم نزدیک هستند و فاصله امتیازی تیم ها نقش تعیین کننده ای دارد. بنابراین خیلی سخت می توان رقابت ها را پیش بینی کرد.
مشکلات لیگ برتر از لیگ یک خوشگل تر است! مشکلی که در لیگ یک با آن مواجه هستیم زمین های بی کیفیت و شرایط ساختاری که مناسب نیست. گرچه همین مشکل هم در لیگ برتر وجود دارد اما از نوع خوشگل ترش.
بررسی دلایل سقوط یک تیم از لیگ برتر به لیگ یک ما از روز اول که کارمان را در اینجا آغاز کردیم، به بررسی این قضیه پرداختیم که چرا تیم ها از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می کنند. این موضوع را به لحاظ فنی و روانی کارشناسی کردیم و به 2 نکته رسیدیم؛ در لیگ یک باید از بازیکنانی استفاده شود که به اصطلاح خودمان لیگ یک باز هستند. بازیکنانی که بتوانند تیم را به لیگ برتر بیاورند و دومین موضوعی که وجود دارد این است که وقتی یک تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کند، نمی تواند بیش از 6 سهمیه لیگ برتری بگیرد. بنابراین اگر دو نفر از آن 6 نفر مصدوم یا محروم شوند مربی باید با یک تیم لیگ یکی وارد زمین شود ولی ما الان تصمیم گرفته ایم که به جوان هایمان بها بدهیم. اولویت ما برسر این مساله نبود که بخواهیم به لیگ برتر صعود کنیم اولویت ما پیشرفت و تکامل تیم های پایه است. در واقع در جلسه ای که تشکیل شده بود ما زیاد روی بحث نتیجه گرفتن تاکید نداشتیم گرچه تیم نوجوانان و جوانان پیکان بسیار قوی هستند و نتیجه می گیرند، اما مساله ای که برای ما اهمیت دارد رشد بازیکنان است.
دست به دامن داوری و حواشی نمی شوم و از فرصت 90 دقیقه ای استفاده می کنم مسائل حاشیه ای در لیگ یک زیادتر است ولی اعتقاد من این است که هر تیمی 90 دقیقه وقت دارد کیفیت فوتبالیش را نشان دهد و ما همیشه سعی داریم با کیفیت فوتبالی بالایمان با تیم ها مبارزه کنیم نه چیز دیگری. از آن دسته آدم هایی نیستم که عدم نتیجه گیری را به داوری و اینجور مسائل ربط بدهم زیرا اینگونه کارها ارزان است و من قبولش نمی کنم. داورها دارند با شرافت سوت می زنند و نباید آنها را تحت فشار قرار داد. من خودم آدمی نیستم که به حواشی دامن بزنم و همیشه در طول 90 دقیقه کار را تمام می کنم.
با گرفتن 3کارت بازیکن را محروم نکنید یکی از بزرگترین مشکلاتی که در فوتبال ایران داریم یک بازیکن در لیگ برتر تقریبا 400، 500 میلیون قرارداد می بندد ولی با گرفتن 3 کارت محروم می شود و این موضوع به تیم ملی کشورمان ضربه می زند. در فوتبال حرفه ای جهان یک بازیکن با گرفتن 5 کارت زرد محروم می شود ولی در ایران اینطور نیست و این مساله به فوتبال ما آسیب می رساند و کیفیت تیم ها را خراب می کند. امیدوارم مسوولین تصمیم خود را برگرداند و محرومیت بازیکن از گرفتن 3 کارت به 5 کارت برگردد.
بستر برای استفاده از جوان ها فراهم شده در آخر تشکر ویژه ای می کنم از مهندس یکه زارع و شیعی مدیران عامل ایران خودرو و باشگاه پیکان. آنها بستر را فراهم کردند تا ما از جوان هایمان استفاده کنیم و خیلی خوب از ما حمایت می کنند.

دسته یک پیکان علیرضا مرزبان (سرمربی)

ارسال به تلگرام


09:19  1394/09/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن