تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820046248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران باید انجام کارهای پژوهشی را باور داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی : مدیران باید انجام کارهای پژوهشی را باور داشته باشند رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: مدیران باید انجام کارهای پژوهشی را باور داشته باشند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر ساعت 10:06

خبرگزاری پانا+

رضا نوری در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و کارآفرینان برتر استان در پاسخ به اینکه در بسیاری از حوزه های سازمانی فعالیت های پژوهشی انجام شده اما هنوز این سازمان ها در این بخش ها با مشکل مواجه هستند، اظهار کرد: هیچ کدام از ما به این باور نرسیده ایم که پایه انجام کارهای علمی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پژوهشی است.
وی افزود: به همین دلیل دستگاه ها فقط به صورت تئوری کار می کنند و درصد خیلی کمی از پژوهش های انجام شده تبدیل به بازار و محصول می شود.
نوری ادامه داد: در حوزه پژوهش و در بخش های مختلف کم نداریم و مشکلی که وجود دارد در بخش اجرا و عمل است که به آن توجه ای نشده است.
وی با اشاره به اینکه همیشه گفته می شود  صنعت باید به سوی دانشگاه برود، بیان کرد: اما دانشگاه باید به سوی صنعت برود و بابت این امر از دانشگاه ها گلایه داریم.
این مقام مسئول تصریح کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی ایجاد شده در این استان کارآفرین بوده اما با یک نوسان اقتصادی تعطیل شدند و این به علت آن بوده که مدیران صنعتی، مدیر صنعتی به‌روزی نبوده است.
وی خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع سخت مشغول کار و تولید هستند و دانشگاه ها باید به سوی آن ها گام بردارند.
رییس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی خراسان شمالی گفت: هنوز یک گفتمان اقتصادی و کارآفرینی به وجود نیامده است و اگر هم وجود داشته باشد به صورت مستمر نیست.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه هایی همچون علمی و کاربردی برای تولید علم و پژوهش به محصول در کشور ایجاد شدند، افزود: اما دریغ از اینکه به سمت کارآفرینی رفته باشند و بیشتر آن ها مدرک گرا هستند

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن