تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمسک به قرآن وعترت بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به جنگ نرم دشمنان دین اسلام علیه مسلمانان، گفت: تمسک به قرآن و عترت بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان شامگاه  سه شنبه (17 آذر) در دومین جلسه شورای سیاستگذاری هفته قرآن و عترت گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) آنچه بعد از خودش برای ما مسلمانان به یادگار گذاشت یکی قرآن و دیگری عترت است، بنابراین ما با تمسک به آنها در زندگی به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا می کنیم.
وی با اشاره اهمیت تمسک به قرآن و عترت، افزود: تا زمانی که ما مسلمانان به این کتاب آسمانی و عترت تمسک جوییم رستگار و از گمراهی به دور خواهیم بود.
این مقام مسئول اظهار داشت: قرآن کتاب هدایتگری و رستگاری برای ما مسلمانان است زیرا این کتاب آسمانی شفا دهنده روح و روان انسان ها است.
نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه قرآن و عترت سرمایه بزرگ معنوی ما مسلمانان است، بیان کرد: بنابراین همه ما باید سبک زندگی مان را قرآنی کنیم ریرا که قرآن راه درست زندگی کردن را به ما نشان می دهد.
حجت الاسلام شاهرودی، اذعان کرد: قرآن کریم نگاه کامل به کل جهان دارد و ارتباط کامل با نظام هستی و آخرت را بیان می کند و ما باید بیشتر با این ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
تمسک به قرآن وعترت بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است






چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن