تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین سوگواره امام رئوف در خراسان شمالی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت فرارسیدن شهادت امام رضا (ع) : دومین سوگواره امام رئوف در خراسان شمالی برگزار می شود دومین سوگواره منطقه ای امام رئوف (از قدم های آسمانی تا امام مهربانی) به همت دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار می شود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر ساعت 09:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی،  هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: این سوگواره به همت این استان و به  صورت منطقه ای، در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمالی،گلستان، مازندران و سمنان برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: فراخوان این سوگواره در رشته های عکاسی،  خاطره نویسی، طراحی پوستر و دلنوشته با موضوع کاروان های پیاده از مسجد تا بارگاه منور حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) تدوین و برنامه ریزی شده است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی مسابقه عکاسی این سوگواره را شامل دو گروه عکاسی حرفه ای و آماتور با موبایل اعلام کرد و اضافه کرد:  در رشته عکاسی همچنین بخش ویژه نیز در نظر گرفته شده که با موضوع نماز اول وقت در بین کاروان پیاده با توجه به حدیث امام رضا (علیه السلام) "همواره نماز را در اول وقت بجای آورید" برگزار می شود.
شیرازیان در معرفی بیشتر این سوگواره مسابقه خاطره نویسی و دلنوشته  را در دو رده سنی نوجوانان ۱۵- ۲۶سال و ۲۶ سال به بالا اعلام کرد.
وی مهلت ارسال آثار به این سوگواره را 8 دی ماه سال جاری  اعلام کرد  و اظهار داشت: علاقمندان برای  شرکت در سوگواره  فوق می توانند آثار خود را با موضوع کاروان پیاده از مسجد تا حرم منور رضوی(حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به دبیرخانه جشنواره در بجنورد ارسال نمایند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 05832237327 و 05832237402 تماس بگیرند و  نیز برای مشاهده و دسترسی به فرخوان این سوگواره به آدرس اینترنتی www.dkm.irhttp:// و http://www.javananemasajed.ir   مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: آدرس دبیرخانه این سوگواره، استان خراسان شمالی- بجنورد- خیابان شهید بهشتی- کوچه شهید سید مرتضی محمدی(کوچه اوقاف)- دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجدخراسان شمالی- کد پستی ۹۴۱۴۷۳۶۴۹۳ است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن