تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815317519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دوره استانی آموزش حرفه ای تئاتر در فردوس


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه خراسان: باکمال- دوره 3 ماهه آموزش حرفه ای تئاتر به صورت استانی در فردوس در حال برگزاری است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با شرکت 45 هنرجو در رشته های بازیگری، کارگردانی و نویسندگی نمایش به صورت استانی به مدیریت استاد «حسین ابراهیمی» و بهره گیری از اساتید دانشگاهی در رده های سنی کودک و آزاد از 29 آبان سال جاری در این شهرستان آغاز شد و به مدت 3 ماه ادامه دارد.
«ایمان طلب» با بیان این که دوره آموزش تئاتر حرفه ای بر اساس مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، به سابقه طولانی فردوس در زمینه تئاتر اشاره کرد و افزود: این شهرستان با داشتن یک رشته نمایشی در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس و با وجود هنرمندان تحصیل کرده در دانشگاه تئاتر تهران و حضور دلگرم کننده استاد حسین ابراهیمی در کشور می تواند نیاز هنرجویان را در حوزه آموزش تئاتر برطرف کند .
به گفته وی، برای این کلاس ها طرح درس دانشگاهی طراحی شده و هنرجویان در 3 ماه با دروس فلسفه هنر، طراحی صحنه، تئوری موسیقی، خلاقیت نمایشی، مبانی کارگردانی، کارگردانی عملی، بازیگری و نویسندگی آشنا خواهند شد.
وی ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه خراسان ]

چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه خراسان]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن