تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/ از مدیریت جاده ها هنگام برف و کولاک مردم نقد می کنند، مسئولان دفاع


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/ از مدیریت جاده ها هنگام برف و کولاک مردم نقد می کنند، مسئولان دفاع


رئیس پلیس راه ناجا: در مدیریت جاده های کشور هنگام برف و کولاک، تمامی دستگاه ها و ستادهای بحران استان ها بیش از توان خود کار کردند و اینکه بگوئیم کسی کاری نکرده، کم لطفی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه ناجا در برنامه تیتر امشب با بیان این مطلب گفت: سازمان هواشناسی وضع هوا را از سه روز قبل پیش بینی و اعلام کرده بود و از آنجا که ما نیز به علت بازگشت مسافران اربعین در حالت آماده باش به سر می بردیم، آمادگی مضاعفی برای مواجهه و مدیریت این وضع داشتیم و غافلگیر نشدیم.

سرهنگ حمیدی با انتقاد از رانندگانی که به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجهی نمی کنند گفت: برخی از رانندگان تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه نداشتند. ضمن اینکه به طور مستمر از مردم می خواستیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما برخی از مردم به توصیه های پلیس اهمیت ندادند و در راه ماندند.


سرهنگ
  رئیس پلیس راه ناجا با تاکید بر اینکه شدت سرما و میزان لغزندگی جاده ها قابل پیش بینی نیست گفت: به خاطر رعایت مسائل ایمنی و حفظ جان مسافران، نمی توان کل مسیر را باز گذاشت زیرا اگر راه مسدود باشد بهتر از این است که مسافران در راه بمانند. با این حال پلیس، نیروهای امداد و نجات و کارکنان راهداری شب سختی را گذراندند تا توانستند مسیرها را باز کنند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به اینکه حتما کاستی هایی هم وجود داشته گفت: مهم این است که کار بزرگ و جهادی انجام شده است که در این کار بزرگ خود مردم نیز سهیم بودند و به مسئولان و نیروهای امدادی بسیار کمک کردند.
 
چرخس یاز
در بخش دیگری از این گفتگو ناصر چرخ ساز رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ارزیابی مدیریت جاده ها هنگام برف و کولاک گذشته گفت: به علت همزمانی بازگشت مسافران اربعین با برف و کولاک ما در آماده باش به سر می بردیم و آمادگی لازم را داشتیم و همین که در این پدیده تلفات جانی نداشته ایم، ارزیابی ما مثبت است.

در همین حال، برنامه تیتر امشب در ارتباطی تلفنی با خانم برزگر از شاهدان عینی و در راه ماندگان برف و کولاک خواست تا مشاهدات میدانی خود را بازگو کند که وی گفت: خدمات پلیس و نیروهای امدادی بسیار ضعیف بود. ما در تاکستان با استفاده از بسیج مردمی و کمک های مردم در یک حسینیه اسکان داده شدیم اما حسینیه به شدت سرد بود و کودکان به خود می لرزیدند و زمانی که پتو آوردند، پتوها کثیف بود.
 
شاکری

در گفتگوی تلفنی دیگر با شاهد عینی دیگری، آقای شاکری گفت: نخستین و مهمترین مشکلی که ما داشتیم این بود که هیچ نشانه ای از پلیسس و نیروهای امدادی نبود. من به عنوان زائر کربلا، دوربین به همراه داشتم و از مسیر غرق آباد به ساوه فیلم گرفتم و در آن اثری از نیروهای امدادی نیست. مسیر لغزنده بود و ما به آرامی مسیر را با سرعت 10 کیلومتر در ساعت طی کردیم. اینکه مسئولان می گویند 30 هزار نفر از زائران کربلا را اسکان داده اند، کار مسئلان نبوده بلکه بسیج مردمی این کار را کرده است.


برزگی
  در ادامه دکتر چرخ ساز گفت: اینکه ارتباط تلفنی با دو نفر از شاهدان برف و کولاک را به کل مردم تعمیم دهیم منصفانه نیست زیرا نیروها و تمامی دستگاه های امدادی 48 ساعت با تمامی توان خود کوشیدند مشکلات مسافران را حل کنند. البته که نیروهای مردمی هم کمک کرده اند اما اینکه می گویند نشانه و اثری از پلیس و نیروهای امدادی نبوده، خلاف واقع است.




 


سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن