تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/ مدیریت جاده ها هنگام برف و کولاک در بوته نقد مردم و مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/ مدیریت جاده ها هنگام برف و کولاک در بوته نقد مردم و مسئولان


رئیس پلیس راه ناجا: در مدیریت جاده های کشور هنگام برف و کولاک، تمامی دستگاه ها و ستادهای بحران استان ها بیش از توان خود کار کردند و اینکه بگوئیم کسی کاری نکرده، کم لطفی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه ناجا در برنامه تیتر امشب با بیان این مطلب گفت: سازمان هواشناسی وضع هوا را از سه روز قبل پیش بینی و اعلام کرده بود و از آنجا که ما نیز به علت بازگشت مسافران اربعین در حالت آماده باش به سر می بردیم، آمادگی مضاعفی برای مواجهه و مدیریت این وضع داشتیم و غافلگیر نشدیم.

سرهنگ حمیدی با انتقاد از رانندگانی که به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجهی نمی کنند گفت: برخی از رانندگان تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه نداشتند. ضمن اینکه به طور مستمر از مردم می خواستیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند اما برخی از مردم به توصیه های پلیس اهمیت ندادند و در راه ماندند.


سرهنگ
  رئیس پلیس راه ناجا با تاکید بر اینکه شدت سرما و میزان لغزندگی جاده ها قابل پیش بینی نیست گفت: به خاطر رعایت مسائل ایمنی و حفظ جان مسافران، نمی توان کل مسیر را باز گذاشت زیرا اگر راه مسدود باشد بهتر از این است که مسافران در راه بمانند. با این حال پلیس، نیروهای امداد و نجات و کارکنان راهداری شب سختی را گذراندند تا توانستند مسیرها را باز کنند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به اینکه حتما کاستی هایی هم وجود داشته گفت: مهم این است که کار بزرگ و جهادی انجام شده است که در این کار بزرگ خود مردم نیز سهیم بودند و به مسئولان و نیروهای امدادی بسیار کمک کردند.
 


سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن