تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی ورودی شهرهای مازندران؛ نقطه سر خط


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طرح ساماندهی ورودی شهرهای مازندران حرفی است که پس از دو سال و اندی از حضور ربیع فلاح در مازندران باز هم از جانب وی در حد حرف مطرح شد و این موضوع یعنی اینکه قرار نیست در این دولت هم برای ساماندهی ورودی شهرهای استان اقدامی شود.
به گزارش تابناک مازندران، رفع مشکل ورودی شهرهای استان مازندران، حرف دیروز و امروز نیست، این موضوع مسئله ای است که هر استانداری که در مازندران حضور می یابد مطرح می کند، ربیع فلاح نیز مسئله نامناسب بودن ورودی شهرهای استان را در جلسات با شهردارها فقط در حد یک تذکر مطرح کرد و حل این موضوع را تنها برای پُر کردن تایم صحبت های خویش، قرار داد.
وی که از زمان حضورش در استان حدود دو سال و نیم می گذرد، در روزهای اول حضورش درباره نامناسب بودن ورودی شهرها گلایه کرد و حتی در آن روزها بحث ارائه طرح مناسب برای ساماندهی ورودی شهرها را نیز مطرح کرده بود.
حال این دغدغه استاندار مازندران پس از دو سال و اندی دوباره مطرح شد؛ وی در نشست ماهانه شهرداران استان مازندران در قائم شهر دوباره از نامناسب بودن ورودی شهرهای استان گلایه کرد، در این سال ها تجربه ثابت کرد که بیان بسیاری از دغدغه های تنها در حد حرف و شعار باقی می ماند و کمتر عملیاتی می شود، چون قبل از ربیع فلاح، طاهایی و قبل از طاهایی دیگر استانداران استان نیز از نامناسب بودن ورودی شهرهای استان گلایه داشتند.
البته استاندار مازندران در نشست های قبلی ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن