تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815522471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام موهن علیه مسجدی در فیلادلفیای آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: مسجدی در شهر فیلادلفیای آمریکا هدف اقدام توهین آمیز افراد ناشناس قرار گرفت و پلیس این ایالت و دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف.بی.آی) اعلام کردند تحقیقاتی را درباره این اقدام آغاز کرده اند.
به گزارش پایگاه اینترنتی "فیلی"، تصاویر به دست آمده از دوربین هایی که اطراف مسجد انجمن اسلامی الاقصی در شهر فیلادلفیا کار گذاشته شده اند، نشان می دهند در جریان این اتفاق یک خودروی وانت قرمز رنگ حوالی ساعت 11 شب یکشنبه دو بار از کنار این مسجد عبور کرده و دفعه دوم پس از آن که توقف کوتاهی در مقابل این مسجد می کند، یک نفر از سرنشینان دست خود را از پنجره بیرون آورده و شیئی را به سمت مسجد پرتاب می کند.
این در حالی است که صبح دوشنبه یکی از کارمندان این مرکز اسلامی متوجه می شود چیزی که به سمت مسجد پرتاب شده سر جدا شده یک خوک بوده است.
پلیس شهر فیلادلفیا و دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف.بی.آی) تایید کردند که در حال تحقیق درباره این حادثه هستند و هنوز نمی توانند درباره اتهامات عاملان این اقدام توهین آمیز صحبت کنند.
پلیس اقدام به جمع آوری تصاویر دوربینها و بازجویی از شاهدان این حادثه کرده است. رو لاندو، مدیر اجرایی کمیسیون روابط انسانی فیلادلفیا که قرار است در تحقیقات درباره این اتفاق مشارکت داشته باشد گفت، این حادثه نقض قوانین مربوط به ایجاد رعب و وحشت قومی و خرابکاری است.
لاندو اظهار ... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن