تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820810314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخوندي : راهداري بي سابقه فصل پاييز در 10 سال اخير


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: آخوندي : راهداري بي سابقه فصل پاييز در 10 سال اخير
وزیر راه و شهرسازی با تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران اعلام کرد: با شروع راهداری زمستانی برای سهولت تردد هموطنان، 14863 راهدار و 9400 دستگاه ماشین‌آلات در قالب 1533 گروه راهداری و 649 راهدارخانه‌در جاده‌های کشور مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس آخوندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلامیه‌ها و اخطاریه‌های پیش بینی برف در سازمان هواشناسی کشور از روز جمعه در مناطق استان‌های شمال غرب، شمال، مرکز و شرق کشور، اطلاع رسانی آن از طریق مرکز مدیریت راه‌های کشور به ادارات کل راه و شهرسازی و حمل ونقل و پایانه‌های استان‌ها به منظور آمادگی برای انجام فعالیت‌های مربوطه انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، مرکزی، قزوین، تهران، البرز، اصفهان، سمنان، مازندران، گلستان و خراسان‌های رضوی و شمالی بارش برف به طور گسترده‌‌تری داشتیم.

آخوندی گفت: بارش از غرب کشور شروع شد و محورهای ارتباطی را تحت تاثیر قرار داد که با رعایت تمهدیات و حضور راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان در محورهای مواصلاتی کشور هیچ گونه حادثه جانی برای مسافران عزیز نداشته‌ایم.

رئیس کمیسیون ایمنی راه‌های کشور بیان کرد : کولاک شدید در برخی محورهای استان‌های قزوین، زنجان، مرکزی، همدان، مازندران، تهران و سمنان موجب انسداد محورهای آزادراهی و راه‌های اصلی شد که بیشترین مشکل در استان قزوین بوده است.

آخوندی تصریح کرد: برای حفظ ایمنی تردد هموطنان، برخی از این محورها با هماهنگی پلیس راه انسداد موقت داشته‌اند و در حال حاضر همه راه‌های شریانی، اصلی و فرعی کشور باز است و آزادراه قزوین -زنجان نیز با تلاش همکاران راهدار صبح امروز بازگشایی شده است.

وی اعلام کرد: در سه شبانه روز گذشته برای عملیات بازگشایی راه‌های کشور چندین مرتبه نمک‌پاشی و برف روبی صورت گرفته است که این حجم بارش و انجام عملیات راهداری در 10 سال گذشته در این فصل سال سابقه نداشته است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به شرایط جوی در مناطق مختلف کشور از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم در هنگام تردد در جاده‌ها ضمن همراه داشتن تجهیزات لازم سفرهای زمستانی و کنترل فنی وسیله نقلیه خود، ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مسئولیت اجتماعی خود را در حفظ جان سرنشینان وسیله نقلیه خود در نظر داشته باشند.

تعدادی از هموطنان در راه مانده، در راهدارخانه‌های کشور مستقر شدند و در ایام سفر به اربعین نزدیک به 334 هزار تماس با سامانه گویای 141 مرکز مدیریت راه‌های کشور برقرار شده است.


تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 08 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن