تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والدانو: رابطه بنیتس با بازیکنان رئال سرد است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: والدانو: رابطه بنیتس با بازیکنان رئال سرد است
خورخه والدانو، مربی و بازیکن سابق رئال مادرید در مصاحبه جدید خود به انتقاد دوباره از پرز بابت اخراج آنچلوتی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان امسال در اقدامی عجیب، آنچلوتی را برکنار و بنیتس را جایگزین وی کرد. تعویضی که هنوز جواب نداده و اوضاع رئال به مانند دو فصل گذشته نیست.

والدانو در همین رابطه به رکورد گفت:" در رئال مادرید سطح بالایی از حرفه ای گری وجود دارد؛ با این حال به نظر می رسد که بازیکنانی که تا فصل گذشته به تمام حرف های آنچلوتی گوش داده و هر تصمیم او را چشم بسته می پذیرفتند، امسال در مورد بنیتس رویه دیگری را پیاده کرده اند.
اینگونه به نظر می رسد که بنیتس بر خلاف آنچلوتی، رابطه گرمی با بازیکنان و به خصوص ستارگان تیمش ندارد. پرز در مورد اخراج آنچلوتی ریسک بزرگی مرتکب شد؛ ریسکی که جواب نداده و او مقصر ناکامی رئال تا بدینجاست."

والدانو سپس به تمجید از مثلث تهاجمی بارسا متشکل از مسی، سوارز و نیمار پرداخت و گفت:" در بارسلونا دوستی و صمیمیت بین مسی، سوارز و نیمار مثال زدنی است و همین عامل باعث موفقیت آنها شده است. هر سه مهاجم، مهاجمانی 5 ستاره هستند ولی در هر مصاحبه از یکدیگر تعریف می کنند و همین عدم خودخواهی، نقش زیادی در درخشش این مثلث داشته است. به نظر می رسد که این سه در یک تیم محلی بازی می کنند و سالهاست باهم رفاقت دارند."

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) والدانو ( نایب رییس باشگاه) لیونل مسی آرژانتین بارسلونا

ارسال به تلگرام


19:20  1394/09/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن